Cennik / Oferta
Dokumenty
Pieczątki
RTG
Dyski HDD
Telefony
Karty
CD/DVD
Dyski SSD
Nośniki danych
Dyskietki
Taśmy LTO
Inne
Szybki kontakt

Zapraszamy do kontaktu

Opinie naszych kontrahentów
4.6/5

791-269-300

lub 791-263 -300

bok@outdata.pl

.

Pn-Pt

od 8 do 16

Niszczenie pieczątek

Zasadniczo proces niszczenia pieczątek nie różni się od niszczenie dokumentów w systemie pojemnikowym. Niszczenia są wykonywane przy okazji w gratisie lub wyceniane indywidualnie względem pojemności lub wagi.

Ze względu na wolumen niszczonego medium w przypadku pieczątek zdecydowaliśmy się zapewnić Państwu jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa. Standardowo niszczenie to wykonujemy w normie P5, czyli rozdrobnienie nie przekraczające ok 5,5 x 5,5 mm.

Normy niszczenia pieczątek

Cennik

Niszczenie pieczątek

Pieczątki zostały opisane w normie DIN 66399 jako grupa P. Wg normy DIN 66399 najbezpieczniejsza metoda niszczenia to niszczenie metodą opisaną w normie P5. 

Zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa procesu niszczenia, pieczątki niszczymy zgodnie z założeniami normy P5.

JAK ZAOSZCZĘDZIĆ?

Wskazówka – w cenie usługi „Niszczenia masowe do 1500 kg” i usługi „Odbiór na wagę powyżej 1500 kg” zniszczymy dodatkowo 2 worki innych nośników, w tym pieczątek

Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemnika.

Pojemnik 120L

Pojemnik 240L

Pojemnik 240L

W przypadku zlecenia wyłącznie niszczenia pieczątek do ceny może zostać doliczony koszt transportu. Cena transportu uzależniona jest od ilości kilometrów (odległości). Cena negocjowana jest indywidualnie.

Niszczenie pieczątek
Jest to nośniki tak samo jak dokumenty należący do grupy P zgodnie z normą DIN 66399. Aby zapewnić bezpieczeństwo procesu niszczenia w/w nośników niszczymy je zgodnie z normą P5

Wskazówka – w przypadku niszczenia masowego 2 worki nośników zniszczymy za darmo
Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemnika. P
Pojemnik 120L

Pojemnik 240L

Pojemnik 240L

W przypadku w/w nośników w przypadku gdy nie będzie zlecone niszczenie dokumentów do ceny mogą zostać doliczone koszty transportu. 

Usługi dodatkowe

W przypadku niszczenia pieczątek możemy zrobić dla Państwo dodatkowo szczegółowy raport zawierający odciski pieczątek.

Koszt takiego raport to 1 zł od pieczątki

W cenie ofertujemy najwięcej!

OutData zawsze stawiała na pierwszym miejscu Bezpieczeństwo usługi, Państwa komfort i prostotę 

Profesjonalną usługę opartą o nasze 8 letnie doświadczenia
Niszczenie nośników danych w max. 24H zgodnie normą P4
    (według ISO/IEC 21964 / DIN 66399)
Usługa zgodna z: RODO, ISO 27001, ISO/IEC 21964 / DIN 66399
Bezpośredni i bezpieczny transport
     (monitoring, plomby, czujnik otwarcia drzwi i inne)
 Nasi pracownicy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
 Dostęp do panelu klienta
     (w którym można na bieżąco śledzić przebieg niszczenia)
 Ubezpieczanie usługi – Posiadamy wykupione 3 polisy
 Umowa partnerska – umowa, umowa powierzenia i o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa

Wystawienie dokumentacji potwierdzającej zniszczenie
(protokół oraz szczegółowy raport)
Nagranie z monitoringu
Możliwość przeprowadzenia audytu
Możliwość osobistej obserwacji
Wystawienie FVAT z terminem płatności
Raty na 12 miesięcy z RRSO 0%
Zagospodarowanie odpadu

Administracja publiczna

Sektor prywatny

Farmacja / Medycyna

Szpitale / NFZ

Wymiar sprawiedliwości

Urzędy skarbowe

Służby mundurowe

Sektor finansowy

W ciągu 8 lat naszego istnienia niszczyliśmy dokumenty dla wszystkich! Jednak o naszym profesjonalizmie najbardziej świadczy fakt, że jesteśmy najczęściej wybieraną firmą do współpracy przez kolegów branżowych: składnice akt, archiwiści oraz inne firmy zajmujące się obiegiem dokumentów.

Branża niszczenia danych jest nowa

Outsourcing usług niszczenia nie jest powszechny. Z tego względu, że branża jest stosunkowa nowa. Polskie firmy i instytucje niszczą cyklicznie – zazwyczaj raz w roku lub raz na kilka lat. Wiele podmiotów (23%) nigdy nie niszczyło danych i zalegają one w archiwach.

Z tego względu początkowe informacje mają formę bloga, w którym wyjaśniono najważniejsze zagadnienia prawne, kwestie odpowiedzialności prawnej/finansowej i inne newralgiczne zagadnienia.

Interesuje mnie tylko cena – przejdź do cennik

Częste mity - czy wiecie Państwo?

Ubezpieczanie OC kontraktowo - deliktowe

Żadna z firm niszczących nie należy do PCA (Polskiegp Centrum Akredytacji) i wystawione przez nią "certyfikaty" nie mają żadnej wartości w postępowaniach administracyjnych. Kolejnym absuredem jest certyfikowanie samego siebie

"Certyfikat zniszczenia"

Certyfikat zniszczenia - nie jest wynikiem postępowania akredytacyjnego ani nie dowodzi standaryzacji procesu. To twór marketingowy wykreowany i wdrożony przez firmy zajmujące się niszczeniem danych. Dokument ten nie jest sygnowany znakiem PCA (Polskiego Centrum Akredytacji), co oznacza, że w procesie administracyjnym może zostać uznany za bezwartościowym.

Norma
ISO 27001
ISO 9001

W normie ISO 27001 temat niszczenia danych zamyka się w jednym zdaniu, które mówi, iż wycofane nośniki należy bezpiecznie zniszczyć zgodnie z wymogami formalnymi (pkt. A 13.0.1). Norma ISO dotycząca niszczenia danych jest ISO 15713:2009.

Bezpieczny outsourcing usług niszczenia danych

Po wejściu w życie rozporządzenia RODO to Państwo ponoszą pełną odpowiedzialność prawną i finansową za poprawne przetwarzanie, a zatem i zniszczenie danych osobowych.

Odpowiedzialność prawną i finansową będziecie Państwo ponosić również względem swoich kontrahentów / klientów za np. ujawnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (w przypadku dokumentów nie zawierających danych osobowych).

Podpisanie umowy, w tym umowy powierzenia danych, z firmą niszczącą daje Państwu możliwość dochodzenia odszkodowania jedynie na podstawie regresu. Dochodzenie odszkodowania niestety wiąże się ze skomplikowanym postępowaniem procesowym, bowiem praktycznie niemożliwe jest dowiedzenie, jakie dokumenty zostały faktyczne powierzone firmie niszczącej.

Pamiętaj! Odpowiedzialność poprawnego przechowywania i przetwarzania danych jest niezbywalna.

Zatem jak bezpiecznie zlecić usługę niszczenia?

Przy wyborze firmy należy dochować wszelkiej staranności. Szukanie firmy wg kryteriów „cena” i „wystawi Pan certyfikat” jest złym założeniem

Szczególnie biorąc pod uwagę prawne i finansowe konsekwencje wycieku danych wynikające z rozporządzenia RODO. Zgodnie z nim za niepoprawne przetwarzanie, w tym niszczenie danych grozi nam kara finansowa w wysokości do 20 mln lub kara ograniczenia wolności do 3 lat. Nie mniej istotne są straty wizerunkowe, utrata zaufania Klientów czy też dodatkowe koszty postępowań cywilnych. 

Rozwiązanie? „Art. 83 § 3 Rozporządzenia RODO „Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody”.

Z art. 28 ust. 3 pkt. h Rozporządzenia RODO wynikają szczególne uprawnienia Administratorów  danych przekazane przez Ustawodawcę. Przede wszystkim Administrator powinien przeprowadzić audyt zabezpieczeń w firmie, której chce powierzyć dane (w tym w firmie niszczącej). 

A zatem dochowacie Państwo wszelkiej staranności, o ile przeprowadzicie audyt i wybierzecie firmę niszczącą z uwagi na stosowane  zabezpieczenia, nie zaś z uwagi na cenę.

Wstęp

Branża niszczenia danych jest nowa

Outsourcing usług niszczenia nie jest powszechny. Z tego względu, że branża jest stosunkowa nowa. Polskie firmy i instytucje niszczą cyklicznie – zazwyczaj raz w roku lub raz na kilka lat. Wiele podmiotów (23%) nigdy nie niszczyło danych i zalegają one w archiwach.

Z tego względu początkowe informacje mają formę bloga, w którym wyjaśniono najważniejsze zagadnienia prawne, kwestie odpowiedzialności prawnej/finansowej i inne newralgiczne zagadnienia.

Interesuje mnie tylko cena – przejdź do cennik

Częste mity

Częste mity - czy wiecie Państwo?

Ubezpieczanie OC kontraktowo - deliktowe

Żadna z firm niszczących nie należy do PCA (Polskiegp Centrum Akredytacji) i wystawione przez nią "certyfikaty" nie mają żadnej wartości w postępowaniach administracyjnych. Kolejnym absuredem jest certyfikowanie samego siebie

"Certyfikat zniszczenia"

Certyfikat zniszczenia - nie jest wynikiem postępowania akredytacyjnego ani nie dowodzi standaryzacji procesu. To twór marketingowy wykreowany i wdrożony przez firmy zajmujące się niszczeniem danych. Dokument ten nie jest sygnowany znakiem PCA (Polskiego Centrum Akredytacji), co oznacza, że w procesie administracyjnym może zostać uznany za bezwartościowym.

Norma
ISO 27001
ISO 9001

W normie ISO 27001 temat niszczenia danych zamyka się w jednym zdaniu, które mówi, iż wycofane nośniki należy bezpiecznie zniszczyć zgodnie z wymogami formalnymi (pkt. A 13.0.1). Norma ISO dotycząca niszczenia danych jest ISO 15713:2009.
Podstawy prawne

Bezpieczny outsourcing usług niszczenia danych

Po wejściu w życie rozporządzenia RODO to Państwo ponoszą pełną odpowiedzialność prawną i finansową za poprawne przetwarzanie, a zatem i zniszczenie danych osobowych.

Odpowiedzialność prawną i finansową będziecie Państwo ponosić również względem swoich kontrahentów / klientów za np. ujawnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (w przypadku dokumentów nie zawierających danych osobowych).

Podpisanie umowy, w tym umowy powierzenia danych, z firmą niszczącą daje Państwu możliwość dochodzenia odszkodowania jedynie na podstawie regresu. Dochodzenie odszkodowania niestety wiąże się ze skomplikowanym postępowaniem procesowym, bowiem praktycznie niemożliwe jest dowiedzenie, jakie dokumenty zostały faktyczne powierzone firmie niszczącej.

Pamiętaj! Odpowiedzialność poprawnego przechowywania i przetwarzania danych jest niezbywalna.

Bezpieczeństwo

Zatem jak bezpiecznie zlecić usługę niszczenia?

Przy wyborze firmy należy dochować wszelkiej staranności. Szukanie firmy wg kryteriów „cena” i „wystawi Pan certyfikat” jest złym założeniem

Szczególnie biorąc pod uwagę prawne i finansowe konsekwencje wycieku danych wynikające z rozporządzenia RODO. Zgodnie z nim za niepoprawne przetwarzanie, w tym niszczenie danych grozi nam kara finansowa w wysokości do 20 mln lub kara ograniczenia wolności do 3 lat. Nie mniej istotne są straty wizerunkowe, utrata zaufania Klientów czy też dodatkowe koszty postępowań cywilnych. 

Rozwiązanie? „Art. 83 § 3 Rozporządzenia RODO „Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody”.

Z art. 28 ust. 3 pkt. h Rozporządzenia RODO wynikają szczególne uprawnienia Administratorów  danych przekazane przez Ustawodawcę. Przede wszystkim Administrator powinien przeprowadzić audyt zabezpieczeń w firmie, której chce powierzyć dane (w tym w firmie niszczącej). 

A zatem dochowacie Państwo wszelkiej staranności, o ile przeprowadzicie audyt i wybierzecie firmę niszczącą z uwagi na stosowane  zabezpieczenia, nie zaś z uwagi na cenę.

Złożenie zamówienia
Złożenie zamówienie zajmie Państwu dosłownie 2 minuty. Wystarczy wysłać do nas krótkiego maila na adres bok@outdata.pl, bezpośrednio do opiekuna lub można skorzystać z formularza na dole strony; z dosłownie 4 informacjami:

✔ Dane do faktury VAT
✔ Wskazać miejsce odbioru
✔ Podać nr. telefonu do osoby koordynującej zlecenie po Państwa stronie
✔ Podać przybliżona ilość dokumentów do zniszczenia (mogę być zdjęcia)
Po otrzymaniu zamówienia, wspólnie ustalimy dogodny dla Państwa termin odbioru. Nasi konwojenci dla Państwa wygody jeżdżą od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14 (na ogół są to 3 osoby)

Po uzgodnieniu terminu, zostaną wysłane do Państwa wzory dokumentów (prosimy o niewypełnianie go, to jest tylko wzór) Nasz konwojent będzie miał wypełnione dokumenty podczas pierwszego odbioru.
Dokumenty które są podpisujemy/przekażemy
✔ umowę / regulamin usługi
✔ umowę powierzenia zgodna z RODO
✔ umowę o zachowaniu tajemnicy
✔ Protokół przekazania dokumentów
✔ Raport ze zniszczenia (więcej w zakładce udokumentowanie)
Jak przygotować dokumenty

Organizacją niszczenia dokumentów zajmujemy się my. Po Państwo stronie pozostaje jedynie wskazać które dokumenty są do zabrania

Odbieramy dokumenty w:
✔ Pospinane, zbindowane, zrolowane
✔ W segregatorach, koszulkach, teczkach itp.
✔ Sami pakujemy do worków / pojemników
✔ Z różnych pięter

Jak można oznaczyć dokumenty:
✔ Oznaczyć regały
✔ Wyrzucić na ziemię
✔ Wyrzucić do worków/kartonów

Odbiór transportu i dokumentów

Na 24 godziny przed planowanym odbiorem otrzymacie Państwo od nas mail z numerem telefonu do konwojenta oraz z autoryzacją odbioru, w wiadomości będzie informacja kto z naszej strony jest upoważniony do odbioru.

 

Koniecznie prosimy sprawdzić dane konwojenta z danymi zawartymi w identyfikatorze
✔ Dane konwojenta
✔ Typ i Nr. rejestracyjny samochodu
✔ Kody autoryzacyjne

Po zapakowaniu dokumentów pozostanie jeszcze tylko sprawdzić Państwu wraz z konwojentem nr. plomb na samochodzie lub pojemniku.

Niszczenie dokumentów
Państwa dokumenty niszczymy przy wykorzystaniu nowoczesnych dezintegratorów. Mogących niszczyć dokumenty na frakcje od 8 mm (P7) do 320 mm (P3). Do naszej dyspozycji są aż 2 takie urządzenia o łącznej mocy 44 kW i teoretycznej wydajności około 60 ton na dobę

Czas zniszczenia dokumentów


Dzięki wykorzystaniu wysoko wydajnościowego sprzętu i sprawnej logistyce Państwa dokumenty są niszczenie w 30 godziny od momentu ich przekazania.

Audyt i osobista obserwacja

Wiemy, że przekazanie ważnych dokumentów do zniszczenia może budzić obawy, zwłaszcza po wejściu w życie nowego rozporządzenia RODO. Dlatego robimy wszystko, aby nasze usługi były jak najbardziej transparentne i dajemy Państwu możliwość świadomego wyboru. Jako nieliczni w Polsce udostępniamy Państwu możliwość obserwacji procesu niszczenia – w tym również możliwość obserwacji online.

Zapraszamy do przeprowadzenia w naszej firmie audytu osobiście lub online.

Udokumentowanie zniszczenia
Ważnym aspektem niszczenia nośników danych, obok zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa, jest także dostarczenie materiału dowodowego i udokumentowanie samego procesu niszczenia.
Art 83 § 3 Rozporządzenia RODO
„Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody.”
U nas otrzymacie Państwo, bez żadnych dodatkowych opłat:
✔ Nagrania z monitoringu (transport i niszczenie)
✔ Dokumentację potwierdzającej zniszczenie (protokół i raport)
✔ Raport logistyczny „tzw. ślad GPS”
✔ Raport z elektronicznej plomby
Dokumenty ze zniszczenia w tym nagrania z monitoringu przechowujemy przez okres 3 lat

„Certyfikat zniszczenia”
– jest tylko tworem marketingowym. Istnienie takiego dokumentu nie wynika z żadnej ustawy, rozporządzenia, zalecenia, opinii. Wystawienie takiego dokumentów również nie poprzedza żaden zatwierdzony mechanizm certyfikacji. A Podmioty które wystawią ten dokument nie są jednostkami akredytacyjnymi wpisanymi do PCA Polskiego Centrum Akredytacji
Wystawić „certyfikat zniszczenia” może każdy i ten dokument nie ma mocy prawnej. Dlatego jest to zdecydowanie za mało
Płatność

 U nas płacicie Państwo po wykonaniu usługi i obejrzeniu nagrania z monitoringu

Wierzymy naszym kontrahentom
X Bez weksli
X Bez oświadczeń
X Bez weryfikacji
 Od pierwszej transakcji

Inne formy finansowania

Terminy płatności – Jest to podstawowy mechanizm finansowania, możemy odroczyć termin płatności na bardzo długi okres. U uzasadnionych przypadkach może być to nawet 365 dni (nowy budżet)

Raty RRSO 0% – W tej opcji rozkładamy Państwu płatność na raty, na okres nawet na 12 miesięcy. Bez żadnych odsetek, bez żadnych wymagań formalnych, bez żadnych zabezpieczeń.

Zamów rozmowę z ekspertem

Najważniejsze cechy usługi

W cenie ofertujemy najwięcej!

OutData zawsze stawiała na pierwszym miejscu Bezpieczeństwo usługi, Państwa komfort i prostotę 

Profesjonalną usługę opartą o nasze 8 letnie doświadczenia
Niszczenie nośników danych w max. 24H zgodnie normą P4
    (według ISO/IEC 21964 / DIN 66399)
Usługa zgodna z: RODO, ISO 27001, ISO/IEC 21964 / DIN 66399
Bezpośredni i bezpieczny transport
     (monitoring, plomby, czujnik otwarcia drzwi i inne)
 Nasi pracownicy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
 Dostęp do panelu klienta
     (w którym można na bieżąco śledzić przebieg niszczenia)
 Ubezpieczanie usługi – Posiadamy wykupione 3 polisy
 Umowa partnerska – umowa, umowa powierzenia i o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa

Wystawienie dokumentacji potwierdzającej zniszczenie
(protokół oraz szczegółowy raport)
Nagranie z monitoringu
Możliwość przeprowadzenia audytu
Możliwość osobistej obserwacji
Wystawienie FVAT z terminem płatności
Raty na 12 miesięcy z RRSO 0%
Zagospodarowanie odpadu

Kto korzysta z naszych usług

Administracja publiczna

Sektor prywatny

Farmacja / Medycyna

Szpitale / NFZ

Wymiar sprawiedliwości

Urzędy skarbowe

Służby mundurowe

Sektor finansowy

W ciągu 8 lat naszego istnienia niszczyliśmy dokumenty dla wszystkich! Jednak o naszym profesjonalizmie najbardziej świadczy fakt, że jesteśmy najczęściej wybieraną firmą do współpracy przez kolegów branżowych: składnice akt, archiwiści oraz inne firmy zajmujące się obiegiem dokumentów.
Co jeszcze nas wyróżnia

Co jeszcze nas wyróżnia

Jesteśmy spółką non-profit i nie działamy dla zysku! Efektem naszego rozwoju może być miano korporacji społecznej łączącej trzy istotne czynniki: wysoką jakość usług (bezpieczeństwo), troskę o ochronę środowiska oraz odpowiedzialność społeczną. Na ostatni czynnik zgodnie z naszym statutem przeznaczamy wszystkie wygenerowane zyski. Przede wszystkim podejmujemy się aktywizacji zawodowej osób wykluczonych społecznie, głównie osób niepełnosprawnych.

Wysoka jakość

To jest nagłówek

To jest nagłówek

To jest nagłówek

Często zadawane pytania
Złożenie zamówienia
Złożenie zamówienie zajmie Państwu dosłownie 2 minuty. Wystarczy wysłać do nas krótkiego maila na adres bok@outdata.pl, bezpośrednio do opiekuna lub można skorzystać z formularza na dole strony; z dosłownie 4 informacjami:

✔ Dane do faktury VAT
✔ Wskazać miejsce odbioru
✔ Podać nr. telefonu do osoby koordynującej zlecenie po Państwa stronie
✔ Podać przybliżona ilość dokumentów do zniszczenia (mogę być zdjęcia)
Po otrzymaniu zamówienia, wspólnie ustalimy dogodny dla Państwa termin odbioru. Nasi konwojenci dla Państwa wygody jeżdżą od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14 (na ogół są to 3 osoby)

Po uzgodnieniu terminu, zostaną wysłane do Państwa wzory dokumentów (prosimy o niewypełnianie go, to jest tylko wzór) Nasz konwojent będzie miał wypełnione dokumenty podczas pierwszego odbioru.
Dokumenty które są podpisujemy/przekażemy
✔ umowę / regulamin usługi
✔ umowę powierzenia zgodna z RODO
✔ umowę o zachowaniu tajemnicy
✔ Protokół przekazania dokumentów
✔ Raport ze zniszczenia (więcej w zakładce udokumentowanie)
Jak przygotować dokumenty

Organizacją niszczenia dokumentów zajmujemy się my. Po Państwo stronie pozostaje jedynie wskazać które dokumenty są do zabrania

Odbieramy dokumenty w:
✔ Pospinane, zbindowane, zrolowane
✔ W segregatorach, koszulkach, teczkach itp.
✔ Sami pakujemy do worków / pojemników
✔ Z różnych pięter

Jak można oznaczyć dokumenty:
✔ Oznaczyć regały
✔ Wyrzucić na ziemię
✔ Wyrzucić do worków/kartonów

Odbiór transportu i dokumentów

Na 24 godziny przed planowanym odbiorem otrzymacie Państwo od nas mail z numerem telefonu do konwojenta oraz z autoryzacją odbioru, w wiadomości będzie informacja kto z naszej strony jest upoważniony do odbioru.

 

Koniecznie prosimy sprawdzić dane konwojenta z danymi zawartymi w identyfikatorze
✔ Dane konwojenta
✔ Typ i Nr. rejestracyjny samochodu
✔ Kody autoryzacyjne

Po zapakowaniu dokumentów pozostanie jeszcze tylko sprawdzić Państwu wraz z konwojentem nr. plomb na samochodzie lub pojemniku.

Niszczenie dokumentów
Państwa dokumenty niszczymy przy wykorzystaniu nowoczesnych dezintegratorów. Mogących niszczyć dokumenty na frakcje od 8 mm (P7) do 320 mm (P3). Do naszej dyspozycji są aż 2 takie urządzenia o łącznej mocy 44 kW i teoretycznej wydajności około 60 ton na dobę

Czas zniszczenia dokumentów


Dzięki wykorzystaniu wysoko wydajnościowego sprzętu i sprawnej logistyce Państwa dokumenty są niszczenie w 30 godziny od momentu ich przekazania.

Audyt i osobista obserwacja

Wiemy, że przekazanie ważnych dokumentów do zniszczenia może budzić obawy, zwłaszcza po wejściu w życie nowego rozporządzenia RODO. Dlatego robimy wszystko, aby nasze usługi były jak najbardziej transparentne i dajemy Państwu możliwość świadomego wyboru. Jako nieliczni w Polsce udostępniamy Państwu możliwość obserwacji procesu niszczenia – w tym również możliwość obserwacji online.

Zapraszamy do przeprowadzenia w naszej firmie audytu osobiście lub online.

Udokumentowanie zniszczenia
Ważnym aspektem niszczenia nośników danych, obok zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa, jest także dostarczenie materiału dowodowego i udokumentowanie samego procesu niszczenia.
Art 83 § 3 Rozporządzenia RODO
„Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody.”
U nas otrzymacie Państwo, bez żadnych dodatkowych opłat:
✔ Nagrania z monitoringu (transport i niszczenie)
✔ Dokumentację potwierdzającej zniszczenie (protokół i raport)
✔ Raport logistyczny „tzw. ślad GPS”
✔ Raport z elektronicznej plomby
Dokumenty ze zniszczenia w tym nagrania z monitoringu przechowujemy przez okres 3 lat

„Certyfikat zniszczenia”
– jest tylko tworem marketingowym. Istnienie takiego dokumentu nie wynika z żadnej ustawy, rozporządzenia, zalecenia, opinii. Wystawienie takiego dokumentów również nie poprzedza żaden zatwierdzony mechanizm certyfikacji. A Podmioty które wystawią ten dokument nie są jednostkami akredytacyjnymi wpisanymi do PCA Polskiego Centrum Akredytacji
Wystawić „certyfikat zniszczenia” może każdy i ten dokument nie ma mocy prawnej. Dlatego jest to zdecydowanie za mało
Płatność

 U nas płacicie Państwo po wykonaniu usługi i obejrzeniu nagrania z monitoringu

Wierzymy naszym kontrahentom
X Bez weksli
X Bez oświadczeń
X Bez weryfikacji
 Od pierwszej transakcji

Inne formy finansowania

Terminy płatności – Jest to podstawowy mechanizm finansowania, możemy odroczyć termin płatności na bardzo długi okres. U uzasadnionych przypadkach może być to nawet 365 dni (nowy budżet)

Raty RRSO 0% – W tej opcji rozkładamy Państwu płatność na raty, na okres nawet na 12 miesięcy. Bez żadnych odsetek, bez żadnych wymagań formalnych, bez żadnych zabezpieczeń.

Zamów rozmowę z ekspertem

Zapraszamy do kontaktu

Opinie naszych kontrahentów
4.6/5

791-269-300

lub 791-263 -300

bok@outdata.pl

.

Pn-Pt

od 8 do 16

©Wszystkie prawa zastrzeżone Outdata