
Dzień Dobry, w czym możemy pomóc??
791-269-300
bok@outdata.pl
Pn-Pt
Działamy w (i okolicach): Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gnieźnie, Grudziądzu, Katowicach, Kielcach, Koninie, Łodzi, Opolu Poznaniu, Radomiu Wrocławiu, Warszawie i wielu innych miastach
Formularz kontaktowy

Dzień Dobry, w czym możemy pomóc??
791-269-300
bok@outdata.pl
Pn-Pt
Działamy w (i okolicach): Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gnieźnie, Grudziądzu, Katowicach, Kielcach, Koninie, Łodzi, Opolu Poznaniu, Radomiu Wrocławiu, Warszawie i wielu innych miastach
Formularz kontaktowy

Niszczenie pieczątek
Ze względu na wolumen niszczonego medium w przypadku pieczątek zdecydowaliśmy się zapewnić Państwu jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa. Standardowo niszczenie to wykonujemy w normie P5, czyli rozdrobnienie nie przekraczające ok 5,5 x 5,5 mm.


Niszczenie pieczątek
Pieczątki zostały opisane w normie DIN 66399 jako grupa P. Wg normy DIN 66399 najbezpieczniejsza metoda niszczenia to niszczenie metodą opisaną w normie P5.
Zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa procesu niszczenia, pieczątki niszczymy zgodnie z założeniami normy P5.
JAK ZAOSZCZĘDZIĆ?
Wskazówka I – w cenie usługi „Niszczenia masowe do 1500 kg” i usługi „Odbiór na wagę powyżej 1500 kg” zniszczymy dodatkowo 2 worki innych nośników, w tym pieczątek
Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemnika.
Pojemnik 120L
Pojemnik 240L
Pojemnik 240L
W przypadku zlecenia wyłącznie niszczenia pieczątek do ceny może zostać doliczony koszt transportu. Cena transportu uzależniona jest od ilości kilometrów (odległości). Cena negocjowana jest indywidualnie.
Niszczenie pieczątek

Wskazówka – w przypadku niszczenia masowego 2 worki nośników zniszczymy za darmo
Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemnika. P
Pojemnik 120L
Pojemnik 240L
Pojemnik 240L
W przypadku w/w nośników w przypadku gdy nie będzie zlecone niszczenie dokumentów do ceny mogą zostać doliczone koszty transportu.
W przypadku niszczenia pieczątek możemy zrobić dla Państwo dodatkowo szczegółowy raport zawierający odciski pieczątek.
Koszt takiego raport to 1 zł od pieczątki

W cenie ofertujemy najwięcej!
OutData zawsze stawiała na pierwszym miejscu Bezpieczeństwo usługi, Państwa komfort i prostotę
✓ Profesjonalną usługę opartą o nasze 8 letnie doświadczenia
✓ Niszczenie nośników danych w max. 24H zgodnie normą P4
(według ISO/IEC 21964 / DIN 66399)
✓ Usługa zgodna z: RODO, ISO 27001, ISO/IEC 21964 / DIN 66399
✓ Bezpośredni i bezpieczny transport
(monitoring, plomby, czujnik otwarcia drzwi i inne)
✓ Nasi pracownicy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
✓ Dostęp do panelu klienta
(w którym można na bieżąco śledzić przebieg niszczenia)
✓ Ubezpieczanie usługi – Posiadamy wykupione 3 polisy
✓ Umowa partnerska – umowa, umowa powierzenia i o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa
✓ Wystawienie dokumentacji potwierdzającej zniszczenie
(protokół oraz szczegółowy raport)
✓ Nagranie z monitoringu
✓ Możliwość przeprowadzenia audytu
✓ Możliwość osobistej obserwacji
✓ Wystawienie FVAT z terminem płatności
✓ Raty na 12 miesięcy z RRSO 0%
✓ Zagospodarowanie odpadu
Dla kogo niszczyliśmy już dokumenty

Administracja publiczna

Wymiar sprawiedliwości

Farmacja / Medycyna

Szpitale / NFZ

Sektor prywatny

Urzędy skarbowe

Służby mundurowe

Sektor finansowy
Branża niszczenia danych jest nowa
Outsourcing usług niszczenia nie jest powszechny. Z tego względu, że branża jest stosunkowa nowa. Polskie firmy i instytucje niszczą cyklicznie – zazwyczaj raz w roku lub raz na kilka lat. Wiele podmiotów (23%) nigdy nie niszczyło danych i zalegają one w archiwach.
Z tego względu początkowe informacje mają formę bloga, w którym wyjaśniono najważniejsze zagadnienia prawne, kwestie odpowiedzialności prawnej/finansowej i inne newralgiczne zagadnienia.
Interesuje mnie tylko cena – przejdź do cennik
Częste mity - czy wiecie Państwo?
Norma
ISO 27001
ISO 9001
"Certyfikat zniszczenia"
Ubezpieczanie OC kontraktowo - deliktowe
Bezpieczny outsourcing usług niszczenia danych
Zatem jak bezpiecznie zlecić usługę niszczenia?
Branża niszczenia danych jest nowa
Outsourcing usług niszczenia nie jest powszechny. Z tego względu, że branża jest stosunkowa nowa. Polskie firmy i instytucje niszczą cyklicznie – zazwyczaj raz w roku lub raz na kilka lat. Wiele podmiotów (23%) nigdy nie niszczyło danych i zalegają one w archiwach.
Z tego względu początkowe informacje mają formę bloga, w którym wyjaśniono najważniejsze zagadnienia prawne, kwestie odpowiedzialności prawnej/finansowej i inne newralgiczne zagadnienia.
Interesuje mnie tylko cena – przejdź do cennik
Częste mity - czy wiecie Państwo?
Norma
ISO 27001
ISO 9001
"Certyfikat zniszczenia"
Ubezpieczanie OC kontraktowo - deliktowe
Bezpieczny outsourcing usług niszczenia danych
Zatem jak bezpiecznie zlecić usługę niszczenia?
✔ Dane do faktury VAT
✔ Wskazać miejsce odbioru
✔ Podać nr. telefonu do osoby koordynującej zlecenie po Państwa stronie
✔ Podać przybliżona ilość dokumentów do zniszczenia (mogę być zdjęcia)
Po otrzymaniu zamówienia, wspólnie ustalimy dogodny dla Państwa termin odbioru. Nasi konwojenci dla Państwa wygody jeżdżą od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14 (na ogół są to 3 osoby)
Po uzgodnieniu terminu, zostaną wysłane do Państwa wzory dokumentów (prosimy o niewypełnianie go, to jest tylko wzór) Nasz konwojent będzie miał wypełnione dokumenty podczas pierwszego odbioru.
Dokumenty które są podpisujemy/przekażemy
✔ umowę / regulamin usługi
✔ umowę powierzenia zgodna z RODO
✔ umowę o zachowaniu tajemnicy
✔ Protokół przekazania dokumentów
✔ Raport ze zniszczenia (więcej w zakładce udokumentowanie)
Organizacją niszczenia dokumentów zajmujemy się my. Po Państwo stronie pozostaje jedynie wskazać które dokumenty są do zabrania
Odbieramy dokumenty w:
✔ Pospinane, zbindowane, zrolowane
✔ W segregatorach, koszulkach, teczkach itp.
✔ Sami pakujemy do worków / pojemników
✔ Z różnych pięter
Jak można oznaczyć dokumenty:
✔ Oznaczyć regały
✔ Wyrzucić na ziemię
✔ Wyrzucić do worków/kartonów
Na 24 godziny przed planowanym odbiorem otrzymacie Państwo od nas mail z numerem telefonu do konwojenta oraz z autoryzacją odbioru, w wiadomości będzie informacja kto z naszej strony jest upoważniony do odbioru.
Koniecznie prosimy sprawdzić dane konwojenta z danymi zawartymi w identyfikatorze
✔ Dane konwojenta
✔ Typ i Nr. rejestracyjny samochodu
✔ Kody autoryzacyjne
Po zapakowaniu dokumentów pozostanie jeszcze tylko sprawdzić Państwu wraz z konwojentem nr. plomb na samochodzie lub pojemniku.
Czas zniszczenia dokumentów
Dzięki wykorzystaniu wysoko wydajnościowego sprzętu i sprawnej logistyce Państwa dokumenty są niszczenie w 30 godziny od momentu ich przekazania.
Wiemy, że przekazanie ważnych dokumentów do zniszczenia może budzić obawy, zwłaszcza po wejściu w życie nowego rozporządzenia RODO. Dlatego robimy wszystko, aby nasze usługi były jak najbardziej transparentne i dajemy Państwu możliwość świadomego wyboru. Jako nieliczni w Polsce udostępniamy Państwu możliwość obserwacji procesu niszczenia – w tym również możliwość obserwacji online.
Zapraszamy do przeprowadzenia w naszej firmie audytu osobiście lub online.
Art 83 § 3 Rozporządzenia RODO
„Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody.”
U nas otrzymacie Państwo, bez żadnych dodatkowych opłat:
✔ Nagrania z monitoringu (transport i niszczenie)
✔ Dokumentację potwierdzającej zniszczenie (protokół i raport)
✔ Raport logistyczny „tzw. ślad GPS”
✔ Raport z elektronicznej plomby
Dokumenty ze zniszczenia w tym nagrania z monitoringu przechowujemy przez okres 3 lat
„Certyfikat zniszczenia” – jest tylko tworem marketingowym. Istnienie takiego dokumentu nie wynika z żadnej ustawy, rozporządzenia, zalecenia, opinii. Wystawienie takiego dokumentów również nie poprzedza żaden zatwierdzony mechanizm certyfikacji. A Podmioty które wystawią ten dokument nie są jednostkami akredytacyjnymi wpisanymi do PCA Polskiego Centrum Akredytacji
Wystawić „certyfikat zniszczenia” może każdy i ten dokument nie ma mocy prawnej. Dlatego jest to zdecydowanie za mało
U nas płacicie Państwo po wykonaniu usługi i obejrzeniu nagrania z monitoringu
Wierzymy naszym kontrahentom
X Bez weksli
X Bez oświadczeń
X Bez weryfikacji
✔ Od pierwszej transakcji
Inne formy finansowania
Terminy płatności – Jest to podstawowy mechanizm finansowania, możemy odroczyć termin płatności na bardzo długi okres. U uzasadnionych przypadkach może być to nawet 365 dni (nowy budżet)
Raty RRSO 0% – W tej opcji rozkładamy Państwu płatność na raty, na okres nawet na 12 miesięcy. Bez żadnych odsetek, bez żadnych wymagań formalnych, bez żadnych zabezpieczeń.
Zamów rozmowę z ekspertem
W cenie ofertujemy najwięcej!
OutData zawsze stawiała na pierwszym miejscu Bezpieczeństwo usługi, Państwa komfort i prostotę
✓ Profesjonalną usługę opartą o nasze 8 letnie doświadczenia
✓ Niszczenie nośników danych w max. 24H zgodnie normą P4
(według ISO/IEC 21964 / DIN 66399)
✓ Usługa zgodna z: RODO, ISO 27001, ISO/IEC 21964 / DIN 66399
✓ Bezpośredni i bezpieczny transport
(monitoring, plomby, czujnik otwarcia drzwi i inne)
✓ Nasi pracownicy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
✓ Dostęp do panelu klienta
(w którym można na bieżąco śledzić przebieg niszczenia)
✓ Ubezpieczanie usługi – Posiadamy wykupione 3 polisy
✓ Umowa partnerska – umowa, umowa powierzenia i o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa
✓ Wystawienie dokumentacji potwierdzającej zniszczenie
(protokół oraz szczegółowy raport)
✓ Nagranie z monitoringu
✓ Możliwość przeprowadzenia audytu
✓ Możliwość osobistej obserwacji
✓ Wystawienie FVAT z terminem płatności
✓ Raty na 12 miesięcy z RRSO 0%
✓ Zagospodarowanie odpadu
Dla kogo niszczyliśmy już dokumenty

Administracja publiczna

Wymiar sprawiedliwości

Farmacja / Medycyna

Szpitale / NFZ

Sektor prywatny

Urzędy skarbowe

Służby mundurowe

Sektor finansowy
Co jeszcze nas wyróżnia

Wysoka jakość

To jest nagłówek

To jest nagłówek

To jest nagłówek
✔ Dane do faktury VAT
✔ Wskazać miejsce odbioru
✔ Podać nr. telefonu do osoby koordynującej zlecenie po Państwa stronie
✔ Podać przybliżona ilość dokumentów do zniszczenia (mogę być zdjęcia)
Po otrzymaniu zamówienia, wspólnie ustalimy dogodny dla Państwa termin odbioru. Nasi konwojenci dla Państwa wygody jeżdżą od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14 (na ogół są to 3 osoby)
Po uzgodnieniu terminu, zostaną wysłane do Państwa wzory dokumentów (prosimy o niewypełnianie go, to jest tylko wzór) Nasz konwojent będzie miał wypełnione dokumenty podczas pierwszego odbioru.
Dokumenty które są podpisujemy/przekażemy
✔ umowę / regulamin usługi
✔ umowę powierzenia zgodna z RODO
✔ umowę o zachowaniu tajemnicy
✔ Protokół przekazania dokumentów
✔ Raport ze zniszczenia (więcej w zakładce udokumentowanie)
Organizacją niszczenia dokumentów zajmujemy się my. Po Państwo stronie pozostaje jedynie wskazać które dokumenty są do zabrania
Odbieramy dokumenty w:
✔ Pospinane, zbindowane, zrolowane
✔ W segregatorach, koszulkach, teczkach itp.
✔ Sami pakujemy do worków / pojemników
✔ Z różnych pięter
Jak można oznaczyć dokumenty:
✔ Oznaczyć regały
✔ Wyrzucić na ziemię
✔ Wyrzucić do worków/kartonów
Na 24 godziny przed planowanym odbiorem otrzymacie Państwo od nas mail z numerem telefonu do konwojenta oraz z autoryzacją odbioru, w wiadomości będzie informacja kto z naszej strony jest upoważniony do odbioru.
Koniecznie prosimy sprawdzić dane konwojenta z danymi zawartymi w identyfikatorze
✔ Dane konwojenta
✔ Typ i Nr. rejestracyjny samochodu
✔ Kody autoryzacyjne
Po zapakowaniu dokumentów pozostanie jeszcze tylko sprawdzić Państwu wraz z konwojentem nr. plomb na samochodzie lub pojemniku.
Czas zniszczenia dokumentów
Dzięki wykorzystaniu wysoko wydajnościowego sprzętu i sprawnej logistyce Państwa dokumenty są niszczenie w 30 godziny od momentu ich przekazania.
Wiemy, że przekazanie ważnych dokumentów do zniszczenia może budzić obawy, zwłaszcza po wejściu w życie nowego rozporządzenia RODO. Dlatego robimy wszystko, aby nasze usługi były jak najbardziej transparentne i dajemy Państwu możliwość świadomego wyboru. Jako nieliczni w Polsce udostępniamy Państwu możliwość obserwacji procesu niszczenia – w tym również możliwość obserwacji online.
Zapraszamy do przeprowadzenia w naszej firmie audytu osobiście lub online.
Art 83 § 3 Rozporządzenia RODO
„Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody.”
U nas otrzymacie Państwo, bez żadnych dodatkowych opłat:
✔ Nagrania z monitoringu (transport i niszczenie)
✔ Dokumentację potwierdzającej zniszczenie (protokół i raport)
✔ Raport logistyczny „tzw. ślad GPS”
✔ Raport z elektronicznej plomby
Dokumenty ze zniszczenia w tym nagrania z monitoringu przechowujemy przez okres 3 lat
„Certyfikat zniszczenia” – jest tylko tworem marketingowym. Istnienie takiego dokumentu nie wynika z żadnej ustawy, rozporządzenia, zalecenia, opinii. Wystawienie takiego dokumentów również nie poprzedza żaden zatwierdzony mechanizm certyfikacji. A Podmioty które wystawią ten dokument nie są jednostkami akredytacyjnymi wpisanymi do PCA Polskiego Centrum Akredytacji
Wystawić „certyfikat zniszczenia” może każdy i ten dokument nie ma mocy prawnej. Dlatego jest to zdecydowanie za mało
U nas płacicie Państwo po wykonaniu usługi i obejrzeniu nagrania z monitoringu
Wierzymy naszym kontrahentom
X Bez weksli
X Bez oświadczeń
X Bez weryfikacji
✔ Od pierwszej transakcji
Inne formy finansowania
Terminy płatności – Jest to podstawowy mechanizm finansowania, możemy odroczyć termin płatności na bardzo długi okres. U uzasadnionych przypadkach może być to nawet 365 dni (nowy budżet)
Raty RRSO 0% – W tej opcji rozkładamy Państwu płatność na raty, na okres nawet na 12 miesięcy. Bez żadnych odsetek, bez żadnych wymagań formalnych, bez żadnych zabezpieczeń.
Zamów rozmowę z ekspertem
Zobacz jak wygląda proces niszczenia dokumentów w OutData
Dziękujemy
Od 9 lat niszczymy dla Państwa dokumenty i inne nośniki danych, w ciągu tego czasu:
– Zniszczyliśmy około 9 000 000 kg dokumentów
– Obsłużyliśmy około 9 000 zleceń
– Posiadamy aktywnych około 2 400 kontrahentów
– 3 razy zmieniliśmy lokalizację na większą
– Wydaliśmy około 1 000 nagrań z monitoringu
– Prześlijmy około 410 audytów
This is your modal header title

Negocjacie
Nasi konsultanci przygotują dla Państwa atrakcyjną ofertę, wytłumaczą kwestia związane z bezpiecznym niszczeniem dokumentów, mogą również oprowadzić Państwa po hali niszczenia.
Zabezpieczenia:
✓ Audyt procesu niszczenia
✓ Audyt procesu niszczenia – online
✓ Przygotowanie draftu umowy
This is your modal header title

Podpisanie umowy
Kolejnym krokiem jest założenie konta w naszym systemie i podpisanie umowy dotyczącej współpracy miedzy podmiotami.
Umowy które podpisujemy:
✓ Umowę na niszczenie dokumentów (i innych nośników)
✓ Umowę powierzenia danych zgodnie z RODO
✓ Umowę o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa
Umowy podpisujemy online (brak konieczności wysyłania skanów)
This is your modal header title

Odebranie dokumentów
W umówionym terminie przyjeżdżamy do Państwa z workami / pojemnikami i sami pakujemy wskazane przez Państwa dokumenty.
Odbieramy dokumenty w:
✓ Pospinane, zbindowane, zrolowane
✓ W segregatorach, koszulkach, teczkach itp.
✓ Sami pakujemy do worków / pojemników
✓ Odbieramy bez względu na piętro
This is your modal header title

Transport dokumentów do niszczenia
Transport dokumentów odbywa się przy wykorzystaniu własnej floty pojazdów. Po zapakowaniu dokumentów do samochodu, dokumenty transportowane są bezpośrednio do naszej niszczarni.
Zabezpieczenia:
✓ Autoryzacja odbioru
✓ Monitoring wizualny
✓ System GPS + elektroniczne plomby
✓ Konwojenci posiadają uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi
✓ Procedury antykradzieżowe – zdalne odcięcie zapłonu
✓ Brak logistyki złożonej

Hala niszczeń
Po odbiorze dokumentów od Państwa. Dokumenty trafiają do nowoczesnej hali niszczeń gdzie zostaną niszczone.
Zabezpieczenia:
✓ Zaawansowany system monitoringu
✓ Wynajęta specjalistyczna firma ochroniarska
✓ System alarmowy i anty-napadowy
✓ Wydzielone strefy bezpieczeństwa (z elektronicznym dostępem)

Niszczenie dokumentów
Państwa dokumenty zostaną zniszczone zgodnie z normą P4 według DIN 66399 / ISO 21964 w ciągu 24 godzin od momenty dostarczenia ich na halę niszczeń
Do procesu niszczenia dokumentów wykorzystujemy szybkoobrotowe dezintegratory, których mamy do dyspozycji aż 3 sztuki. Co po

Udokumentowanie zniszczenia
Materiał dowodowy potwierdzający zniszczenie dokumentów jest bardzo obszerny
Uwaga na tzw. Certyfikaty zniszczenia

Ochrona środwiska
Po zniszczeniu dokumentów, z największą efektywnością przekażemy wszystko do recyklingu.
Warto wspomnieć, że materiały takie jak





Slide Title
Transport dokumentów do niszczenia
Transport dokumentów odbywa się przy wykorzystaniu własnej floty pojazdów. Po zapakowaniu dokumentów do samochodu, dokumenty transportowane są bezpośrednio do naszej niszczarni.
Zabezpieczenia:
✓ Autoryzacja odbioru
✓ Monitoring wizualny
✓ System GPS + elektroniczne plomby
✓ Konwojenci posiadają uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi
✓ Procedury antykradzieżowe – zdalne odcięcie zapłonu
✓ Brak logistyki złożonej

Hala niszczeń
Po odbiorze dokumentów od Państwa. Dokumenty trafiają do nowoczesnej hali niszczeń gdzie zostaną niszczone.
Zabezpieczenia:
✓ Zaawansowany system monitoringu
✓ Wynajęta specjalistyczna firma ochroniarska
✓ System alarmowy i anty-napadowy
✓ Wydzielone strefy bezpieczeństwa (z elektronicznym dostępem)

Niszczenie dokumentów
Państwa dokumenty zostaną zniszczone zgodnie z normą P4 według DIN 66399 / ISO 21964 w ciągu 24 godzin od momenty dostarczenia ich na halę niszczeń
Do procesu niszczenia dokumentów wykorzystujemy szybkoobrotowe dezintegratory, których mamy do dyspozycji aż 3 sztuki. Co po

Udokumentowanie zniszczenia
Materiał dowodowy potwierdzający zniszczenie dokumentów jest bardzo obszerny
Uwaga na tzw. Certyfikaty zniszczenia

Ochrona środwiska
Po zniszczeniu dokumentów, z największą efektywnością przekażemy wszystko do recyklingu.
Warto wspomnieć, że materiały takie jak










Bezpłatna wycena usługi
791-269-300
bok@outdata.pl
Pn-Pt
