Cennik / Oferta
Dokumenty
Pieczątki
RTG
Dyski HDD
Telefony
Karty
CD/DVD
Dyski SSD
Nośniki danych
Dyskietki
Taśmy LTO
Inne
Szybki kontakt

Zapraszamy do kontaktu

Opinie naszych kontrahentów
4.6/5

791-269-300

lub 791-263 -300

bok@outdata.pl

.

Pn-Pt

od 8 do 16

Kompendium wiedzy

8 lat doświadczenia

Usługowe niszczenie dysków twardych HDD

Czy wiesz, że zapisanych na dysku twardym danych nie da się zniszczyć bez specjalistycznego sprzętu? Formatowanie, nadpisywanie, kasowanie plików czy nawet likwidacja partycji sprawiają, że dane są nieczytelne tylko pozornie. Bowiem dane są nadal zapisane na talerzu, a ich odzyskanie jest w 100% możliwe.

W takich przypadkach z pomocą przychodzi Nasza Firma
Dysponująca wiedzą, doświadczeniem i profesjonalnym sprzętem możemy dokonać trwałego usunięcia danych z wszelkiego rodzaju nośników, bez możliwości ich odzyskania. Dajemy 100% gwarancję trwałego i bezpiecznego zniszczenia.

Normy:

Najważniejsze cechy usługi

U Państwa w obiekcie

Usługę wykonujemy u Państwa w obiekcie. Dzięki temu mogą Państwo bezpośrednio nadzorować przebieg niszczenia Takie rozwiązanie bardzo mocno wpływa na bezpieczeństwo procesu

Demontaż

Wynajęta specjalistyczna firma ochroniarska, system alarmowy, zaawansowany system monitoringu, wydzielone strefy bezpieczeństwa, elektroniczny rejestr dostępu i inne

Metody finansowania

Przygotowaliśmy dla Państwa kilka metod finansowania usługi: Długie terminy płatności, Raty z RRSO 0% oraz możliwość pozostawienia starego sprzętu komputerowego w rozliczeniu.

Ubezpieczenie

Posiadamy wykupione 3 polisy: Standardowe ubezpieczanie kontraktowo-deliktowe, ubezpieczanie od naruszeń prywatność (Incydenty RODO) oraz ubezpieczenie IOD

Przeszkoleni pracownicy

Nasi pracownicy przeszli szkolenia z ODO, posiadają poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, konwojenci posiadają uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi

Umowa partnerska

Przed rozpoczęciem realizacji zlecenia podpisujemy z Państwem 3 umowy: Na wykonanie usługi, umowę powierzenia i umowę o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa

I - Etap niszczenia

Odpowiadając na Państwa potrzeby rekomendujemy niszczenie dwuetapowe. Bowiem tylko takie jest to w pełni bezpieczne. Pierwszym etapem jest demagnetyzacja na nowoczesnym demangetyzerze MD 205 (o mocy 18 000 Gausów). Demagnetyzer MD 205, w przeciwieństwie do urządzeń słabszych, o mocy do 10 000 Gausów, usuwa skutecznie 100% danych zapisanych na nośniku. Skuteczność ta była wielokrotnie potwierdzona prowadzonymi przez nas i instytucje zewnętrzne badaniami. Z tego względu coraz większa liczba Klientów decyduje się zakończyć proces niszczenia na tym etapie. Jednak niektórzy dla 102% pewności decydują się na rozszerzenie usługi o drugi etap niszczenia. Decyzja oczywiście należy do Państwa.

Mediaeraser MD 205

Dlaczego Mediaeraser MD 205 ? Najnowszy Degausser Mediaeraser MD 205 firmy Mediarecovery powstał w oparciu o najlepsze rozwiązania wdrożone u poprzednika – Degausser Mediaeraser MD 103. MD205, który jako jedyny na rynku posiada certyfikację Służby Kontrwywiadu Wojskowego (SKW)

Specyfikacja urządzenia:

18 000 Gausów
 Wykonuje zdjęcia nośników
Generuje automatyczny raport
Typ: Przelotowy
Czujnik natężenia pola
20 sekund na dys

II - Etap niszczenia

Drugim etapem procesu niszczenia jest jego fizyczne zniszczenie. Wykonywane zgodnie z określoną normą normy DIN 66399 lub normy ISO 15713. Samo niszczenie fizyczne nośnika danych jest metodą niezalecaną, bowiem nie skupia się na wcześniejszym usnieciu zapisanych na nośniku danych. Z tego względu metoda ta powinna być drugim etapem procesu niszczenia, jako element wspomagający nie zaś kluczowy procesu niszczenia. Stosowane normy niszczenia:

H3 – zniekształcenie dysku / talerza
H5 – rozdrobnienie na 320 mm2 frakcję

Norma H3
Norma H5

Cennik

Niszczenie w profesjonalnej niszczarni

W tym wariancie niszczenie nośników danych odbywa się w profesjonalnej niszczarni, zlokalizowanej w Naszej hali. Cały proces odbywa się pod Państwa bezpośrednim nadzorem. W celu ułatwienia Państwu bezpiecznego transport nośników użyczamy plomby (tradycyjne i elektroniczne), worki i pojemniki. 

  • Niszczenie Fizyczne zgodnie z normą H3
    1 zł
  • Niszczenie Fizyczne zgodnie z normą H5
    10 zł
  • Niszczenie Fizyczne zgodnie z normą H6/7
    19 zł
  • Demagnetyzacja 11 000 Gaussów
    5 zł
  • Demagnetyzacja 18 000 Gaussów
    9 zł

Niszczenie w Państwa siedzibie

W przypadku niszczenia nośników danych u Państwa w obiekcie, doliczane są koszty: dojazdu, transportu maszyn (w tym agregatu prądotwórczego – jeżeli będzie wymagany). Koszty są uzależnione od miejsca niszczenia oraz ilości nośników, które mamy zniszczyć.
Demagnetyzacja

Niszczenie fizyczne H3

Niszczenie fizyczne H5

Demagnetyzacja + H3

Demagnetyzacja + H5

Niszczenie w Państwa siedzibie

W przypadku niszczenia nośników danych u Państwa w obiekcie, doliczane są koszty: dojazdu, transportu maszyn (w tym agregatu prądotwórczego – jeżeli będzie wymagany). Koszty są uzależnione od miejsca niszczenia oraz ilości nośników, które mamy zniszczyć.

W cenie ofertujemy najwięcej!

OutData zawsze stawiała na pierwszym miejscu Bezpieczeństwo usługi, Państwa komfort i prostotę 

Profesjonalną usługę opartą o nasze 8 letnie doświadczenia
Niszczenie nośników danych w max. 24H zgodnie normą P4
    (według ISO/IEC 21964 / DIN 66399)
Usługa zgodna z: RODO, ISO 27001, ISO/IEC 21964 / DIN 66399
Bezpośredni i bezpieczny transport
     (monitoring, plomby, czujnik otwarcia drzwi i inne)
 Nasi pracownicy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
 Dostęp do panelu klienta
     (w którym można na bieżąco śledzić przebieg niszczenia)
 Ubezpieczanie usługi – Posiadamy wykupione 3 polisy
 Umowa partnerska – umowa, umowa powierzenia i o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa

Wystawienie dokumentacji potwierdzającej zniszczenie
(protokół oraz szczegółowy raport)
Nagranie z monitoringu
Możliwość przeprowadzenia audytu
Możliwość osobistej obserwacji
Wystawienie FVAT z terminem płatności
Raty na 12 miesięcy z RRSO 0%
Zagospodarowanie odpadu

Administracja publiczna

Sektor prywatny

Farmacja / Medycyna

Szpitale / NFZ

Wymiar sprawiedliwości

Urzędy skarbowe

Służby mundurowe

Sektor finansowy

W ciągu 8 lat naszego istnienia niszczyliśmy dokumenty dla wszystkich! Jednak o naszym profesjonalizmie najbardziej świadczy fakt, że jesteśmy najczęściej wybieraną firmą do współpracy przez kolegów branżowych: składnice akt, archiwiści oraz inne firmy zajmujące się obiegiem dokumentów.

Branża niszczenia danych jest nowa

Outsourcing usług niszczenia nie jest powszechny. Z tego względu, że branża jest stosunkowa nowa. Polskie firmy i instytucje niszczą cyklicznie – zazwyczaj raz w roku lub raz na kilka lat. Wiele podmiotów (23%) nigdy nie niszczyło danych i zalegają one w archiwach.

Z tego względu początkowe informacje mają formę bloga, w którym wyjaśniono najważniejsze zagadnienia prawne, kwestie odpowiedzialności prawnej/finansowej i inne newralgiczne zagadnienia.

Interesuje mnie tylko cena – przejdź do cennik

Częste mity - czy wiecie Państwo?

Ubezpieczanie OC kontraktowo - deliktowe

Żadna z firm niszczących nie należy do PCA (Polskiegp Centrum Akredytacji) i wystawione przez nią "certyfikaty" nie mają żadnej wartości w postępowaniach administracyjnych. Kolejnym absuredem jest certyfikowanie samego siebie

"Certyfikat zniszczenia"

Certyfikat zniszczenia - nie jest wynikiem postępowania akredytacyjnego ani nie dowodzi standaryzacji procesu. To twór marketingowy wykreowany i wdrożony przez firmy zajmujące się niszczeniem danych. Dokument ten nie jest sygnowany znakiem PCA (Polskiego Centrum Akredytacji), co oznacza, że w procesie administracyjnym może zostać uznany za bezwartościowym.

Norma
ISO 27001
ISO 9001

W normie ISO 27001 temat niszczenia danych zamyka się w jednym zdaniu, które mówi, iż wycofane nośniki należy bezpiecznie zniszczyć zgodnie z wymogami formalnymi (pkt. A 13.0.1). Norma ISO dotycząca niszczenia danych jest ISO 15713:2009.

Bezpieczny outsourcing usług niszczenia danych

Po wejściu w życie rozporządzenia RODO to Państwo ponoszą pełną odpowiedzialność prawną i finansową za poprawne przetwarzanie, a zatem i zniszczenie danych osobowych.

Odpowiedzialność prawną i finansową będziecie Państwo ponosić również względem swoich kontrahentów / klientów za np. ujawnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (w przypadku dokumentów nie zawierających danych osobowych).

Podpisanie umowy, w tym umowy powierzenia danych, z firmą niszczącą daje Państwu możliwość dochodzenia odszkodowania jedynie na podstawie regresu. Dochodzenie odszkodowania niestety wiąże się ze skomplikowanym postępowaniem procesowym, bowiem praktycznie niemożliwe jest dowiedzenie, jakie dokumenty zostały faktyczne powierzone firmie niszczącej.

Pamiętaj! Odpowiedzialność poprawnego przechowywania i przetwarzania danych jest niezbywalna.

Zatem jak bezpiecznie zlecić usługę niszczenia?

Przy wyborze firmy należy dochować wszelkiej staranności. Szukanie firmy wg kryteriów „cena” i „wystawi Pan certyfikat” jest złym założeniem

Szczególnie biorąc pod uwagę prawne i finansowe konsekwencje wycieku danych wynikające z rozporządzenia RODO. Zgodnie z nim za niepoprawne przetwarzanie, w tym niszczenie danych grozi nam kara finansowa w wysokości do 20 mln lub kara ograniczenia wolności do 3 lat. Nie mniej istotne są straty wizerunkowe, utrata zaufania Klientów czy też dodatkowe koszty postępowań cywilnych. 

Rozwiązanie? „Art. 83 § 3 Rozporządzenia RODO „Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody”.

Z art. 28 ust. 3 pkt. h Rozporządzenia RODO wynikają szczególne uprawnienia Administratorów  danych przekazane przez Ustawodawcę. Przede wszystkim Administrator powinien przeprowadzić audyt zabezpieczeń w firmie, której chce powierzyć dane (w tym w firmie niszczącej). 

A zatem dochowacie Państwo wszelkiej staranności, o ile przeprowadzicie audyt i wybierzecie firmę niszczącą z uwagi na stosowane  zabezpieczenia, nie zaś z uwagi na cenę.

Wstęp

Branża niszczenia danych jest nowa

Outsourcing usług niszczenia nie jest powszechny. Z tego względu, że branża jest stosunkowa nowa. Polskie firmy i instytucje niszczą cyklicznie – zazwyczaj raz w roku lub raz na kilka lat. Wiele podmiotów (23%) nigdy nie niszczyło danych i zalegają one w archiwach.

Z tego względu początkowe informacje mają formę bloga, w którym wyjaśniono najważniejsze zagadnienia prawne, kwestie odpowiedzialności prawnej/finansowej i inne newralgiczne zagadnienia.

Interesuje mnie tylko cena – przejdź do cennik

Częste mity

Częste mity - czy wiecie Państwo?

Ubezpieczanie OC kontraktowo - deliktowe

Żadna z firm niszczących nie należy do PCA (Polskiegp Centrum Akredytacji) i wystawione przez nią "certyfikaty" nie mają żadnej wartości w postępowaniach administracyjnych. Kolejnym absuredem jest certyfikowanie samego siebie

"Certyfikat zniszczenia"

Certyfikat zniszczenia - nie jest wynikiem postępowania akredytacyjnego ani nie dowodzi standaryzacji procesu. To twór marketingowy wykreowany i wdrożony przez firmy zajmujące się niszczeniem danych. Dokument ten nie jest sygnowany znakiem PCA (Polskiego Centrum Akredytacji), co oznacza, że w procesie administracyjnym może zostać uznany za bezwartościowym.

Norma
ISO 27001
ISO 9001

W normie ISO 27001 temat niszczenia danych zamyka się w jednym zdaniu, które mówi, iż wycofane nośniki należy bezpiecznie zniszczyć zgodnie z wymogami formalnymi (pkt. A 13.0.1). Norma ISO dotycząca niszczenia danych jest ISO 15713:2009.
Podstawy prawne

Bezpieczny outsourcing usług niszczenia danych

Po wejściu w życie rozporządzenia RODO to Państwo ponoszą pełną odpowiedzialność prawną i finansową za poprawne przetwarzanie, a zatem i zniszczenie danych osobowych.

Odpowiedzialność prawną i finansową będziecie Państwo ponosić również względem swoich kontrahentów / klientów za np. ujawnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (w przypadku dokumentów nie zawierających danych osobowych).

Podpisanie umowy, w tym umowy powierzenia danych, z firmą niszczącą daje Państwu możliwość dochodzenia odszkodowania jedynie na podstawie regresu. Dochodzenie odszkodowania niestety wiąże się ze skomplikowanym postępowaniem procesowym, bowiem praktycznie niemożliwe jest dowiedzenie, jakie dokumenty zostały faktyczne powierzone firmie niszczącej.

Pamiętaj! Odpowiedzialność poprawnego przechowywania i przetwarzania danych jest niezbywalna.

Bezpieczeństwo

Zatem jak bezpiecznie zlecić usługę niszczenia?

Przy wyborze firmy należy dochować wszelkiej staranności. Szukanie firmy wg kryteriów „cena” i „wystawi Pan certyfikat” jest złym założeniem

Szczególnie biorąc pod uwagę prawne i finansowe konsekwencje wycieku danych wynikające z rozporządzenia RODO. Zgodnie z nim za niepoprawne przetwarzanie, w tym niszczenie danych grozi nam kara finansowa w wysokości do 20 mln lub kara ograniczenia wolności do 3 lat. Nie mniej istotne są straty wizerunkowe, utrata zaufania Klientów czy też dodatkowe koszty postępowań cywilnych. 

Rozwiązanie? „Art. 83 § 3 Rozporządzenia RODO „Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody”.

Z art. 28 ust. 3 pkt. h Rozporządzenia RODO wynikają szczególne uprawnienia Administratorów  danych przekazane przez Ustawodawcę. Przede wszystkim Administrator powinien przeprowadzić audyt zabezpieczeń w firmie, której chce powierzyć dane (w tym w firmie niszczącej). 

A zatem dochowacie Państwo wszelkiej staranności, o ile przeprowadzicie audyt i wybierzecie firmę niszczącą z uwagi na stosowane  zabezpieczenia, nie zaś z uwagi na cenę.

Złożenie zamówienia
Złożenie zamówienie zajmie Państwu dosłownie 2 minuty. Wystarczy wysłać do nas krótkiego maila na adres bok@outdata.pl, bezpośrednio do opiekuna lub można skorzystać z formularza na dole strony; z dosłownie 4 informacjami:

✔ Dane do faktury VAT
✔ Wskazać miejsce odbioru
✔ Podać nr. telefonu do osoby koordynującej zlecenie po Państwa stronie
✔ Podać przybliżona ilość dokumentów do zniszczenia (mogę być zdjęcia)
Po otrzymaniu zamówienia, wspólnie ustalimy dogodny dla Państwa termin odbioru. Nasi konwojenci dla Państwa wygody jeżdżą od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14 (na ogół są to 3 osoby)

Po uzgodnieniu terminu, zostaną wysłane do Państwa wzory dokumentów (prosimy o niewypełnianie go, to jest tylko wzór) Nasz konwojent będzie miał wypełnione dokumenty podczas pierwszego odbioru.
Dokumenty które są podpisujemy/przekażemy
✔ umowę / regulamin usługi
✔ umowę powierzenia zgodna z RODO
✔ umowę o zachowaniu tajemnicy
✔ Protokół przekazania dokumentów
✔ Raport ze zniszczenia (więcej w zakładce udokumentowanie)
Jak przygotować dokumenty

Organizacją niszczenia dokumentów zajmujemy się my. Po Państwo stronie pozostaje jedynie wskazać które dokumenty są do zabrania

Odbieramy dokumenty w:
✔ Pospinane, zbindowane, zrolowane
✔ W segregatorach, koszulkach, teczkach itp.
✔ Sami pakujemy do worków / pojemników
✔ Z różnych pięter

Jak można oznaczyć dokumenty:
✔ Oznaczyć regały
✔ Wyrzucić na ziemię
✔ Wyrzucić do worków/kartonów

Odbiór transportu i dokumentów

Na 24 godziny przed planowanym odbiorem otrzymacie Państwo od nas mail z numerem telefonu do konwojenta oraz z autoryzacją odbioru, w wiadomości będzie informacja kto z naszej strony jest upoważniony do odbioru.

 

Koniecznie prosimy sprawdzić dane konwojenta z danymi zawartymi w identyfikatorze
✔ Dane konwojenta
✔ Typ i Nr. rejestracyjny samochodu
✔ Kody autoryzacyjne

Po zapakowaniu dokumentów pozostanie jeszcze tylko sprawdzić Państwu wraz z konwojentem nr. plomb na samochodzie lub pojemniku.

Niszczenie dokumentów
Państwa dokumenty niszczymy przy wykorzystaniu nowoczesnych dezintegratorów. Mogących niszczyć dokumenty na frakcje od 8 mm (P7) do 320 mm (P3). Do naszej dyspozycji są aż 2 takie urządzenia o łącznej mocy 44 kW i teoretycznej wydajności około 60 ton na dobę

Czas zniszczenia dokumentów


Dzięki wykorzystaniu wysoko wydajnościowego sprzętu i sprawnej logistyce Państwa dokumenty są niszczenie w 30 godziny od momentu ich przekazania.

Audyt i osobista obserwacja

Wiemy, że przekazanie ważnych dokumentów do zniszczenia może budzić obawy, zwłaszcza po wejściu w życie nowego rozporządzenia RODO. Dlatego robimy wszystko, aby nasze usługi były jak najbardziej transparentne i dajemy Państwu możliwość świadomego wyboru. Jako nieliczni w Polsce udostępniamy Państwu możliwość obserwacji procesu niszczenia – w tym również możliwość obserwacji online.

Zapraszamy do przeprowadzenia w naszej firmie audytu osobiście lub online.

Udokumentowanie zniszczenia
Ważnym aspektem niszczenia nośników danych, obok zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa, jest także dostarczenie materiału dowodowego i udokumentowanie samego procesu niszczenia.
Art 83 § 3 Rozporządzenia RODO
„Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody.”
U nas otrzymacie Państwo, bez żadnych dodatkowych opłat:
✔ Nagrania z monitoringu (transport i niszczenie)
✔ Dokumentację potwierdzającej zniszczenie (protokół i raport)
✔ Raport logistyczny „tzw. ślad GPS”
✔ Raport z elektronicznej plomby
Dokumenty ze zniszczenia w tym nagrania z monitoringu przechowujemy przez okres 3 lat

„Certyfikat zniszczenia”
– jest tylko tworem marketingowym. Istnienie takiego dokumentu nie wynika z żadnej ustawy, rozporządzenia, zalecenia, opinii. Wystawienie takiego dokumentów również nie poprzedza żaden zatwierdzony mechanizm certyfikacji. A Podmioty które wystawią ten dokument nie są jednostkami akredytacyjnymi wpisanymi do PCA Polskiego Centrum Akredytacji
Wystawić „certyfikat zniszczenia” może każdy i ten dokument nie ma mocy prawnej. Dlatego jest to zdecydowanie za mało
Płatność

 U nas płacicie Państwo po wykonaniu usługi i obejrzeniu nagrania z monitoringu

Wierzymy naszym kontrahentom
X Bez weksli
X Bez oświadczeń
X Bez weryfikacji
 Od pierwszej transakcji

Inne formy finansowania

Terminy płatności – Jest to podstawowy mechanizm finansowania, możemy odroczyć termin płatności na bardzo długi okres. U uzasadnionych przypadkach może być to nawet 365 dni (nowy budżet)

Raty RRSO 0% – W tej opcji rozkładamy Państwu płatność na raty, na okres nawet na 12 miesięcy. Bez żadnych odsetek, bez żadnych wymagań formalnych, bez żadnych zabezpieczeń.

Zamów rozmowę z ekspertem

Najważniejsze cechy usługi

W cenie ofertujemy najwięcej!

OutData zawsze stawiała na pierwszym miejscu Bezpieczeństwo usługi, Państwa komfort i prostotę 

Profesjonalną usługę opartą o nasze 8 letnie doświadczenia
Niszczenie nośników danych w max. 24H zgodnie normą P4
    (według ISO/IEC 21964 / DIN 66399)
Usługa zgodna z: RODO, ISO 27001, ISO/IEC 21964 / DIN 66399
Bezpośredni i bezpieczny transport
     (monitoring, plomby, czujnik otwarcia drzwi i inne)
 Nasi pracownicy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
 Dostęp do panelu klienta
     (w którym można na bieżąco śledzić przebieg niszczenia)
 Ubezpieczanie usługi – Posiadamy wykupione 3 polisy
 Umowa partnerska – umowa, umowa powierzenia i o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa

Wystawienie dokumentacji potwierdzającej zniszczenie
(protokół oraz szczegółowy raport)
Nagranie z monitoringu
Możliwość przeprowadzenia audytu
Możliwość osobistej obserwacji
Wystawienie FVAT z terminem płatności
Raty na 12 miesięcy z RRSO 0%
Zagospodarowanie odpadu

Kto korzysta z naszych usług

Administracja publiczna

Sektor prywatny

Farmacja / Medycyna

Szpitale / NFZ

Wymiar sprawiedliwości

Urzędy skarbowe

Służby mundurowe

Sektor finansowy

W ciągu 8 lat naszego istnienia niszczyliśmy dokumenty dla wszystkich! Jednak o naszym profesjonalizmie najbardziej świadczy fakt, że jesteśmy najczęściej wybieraną firmą do współpracy przez kolegów branżowych: składnice akt, archiwiści oraz inne firmy zajmujące się obiegiem dokumentów.
Co jeszcze nas wyróżnia

Co jeszcze nas wyróżnia

Jesteśmy spółką non-profit i nie działamy dla zysku! Efektem naszego rozwoju może być miano korporacji społecznej łączącej trzy istotne czynniki: wysoką jakość usług (bezpieczeństwo), troskę o ochronę środowiska oraz odpowiedzialność społeczną. Na ostatni czynnik zgodnie z naszym statutem przeznaczamy wszystkie wygenerowane zyski. Przede wszystkim podejmujemy się aktywizacji zawodowej osób wykluczonych społecznie, głównie osób niepełnosprawnych.

Wysoka jakość

To jest nagłówek

To jest nagłówek

To jest nagłówek

Często zadawane pytania
Złożenie zamówienia
Złożenie zamówienie zajmie Państwu dosłownie 2 minuty. Wystarczy wysłać do nas krótkiego maila na adres bok@outdata.pl, bezpośrednio do opiekuna lub można skorzystać z formularza na dole strony; z dosłownie 4 informacjami:

✔ Dane do faktury VAT
✔ Wskazać miejsce odbioru
✔ Podać nr. telefonu do osoby koordynującej zlecenie po Państwa stronie
✔ Podać przybliżona ilość dokumentów do zniszczenia (mogę być zdjęcia)
Po otrzymaniu zamówienia, wspólnie ustalimy dogodny dla Państwa termin odbioru. Nasi konwojenci dla Państwa wygody jeżdżą od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14 (na ogół są to 3 osoby)

Po uzgodnieniu terminu, zostaną wysłane do Państwa wzory dokumentów (prosimy o niewypełnianie go, to jest tylko wzór) Nasz konwojent będzie miał wypełnione dokumenty podczas pierwszego odbioru.
Dokumenty które są podpisujemy/przekażemy
✔ umowę / regulamin usługi
✔ umowę powierzenia zgodna z RODO
✔ umowę o zachowaniu tajemnicy
✔ Protokół przekazania dokumentów
✔ Raport ze zniszczenia (więcej w zakładce udokumentowanie)
Jak przygotować dokumenty

Organizacją niszczenia dokumentów zajmujemy się my. Po Państwo stronie pozostaje jedynie wskazać które dokumenty są do zabrania

Odbieramy dokumenty w:
✔ Pospinane, zbindowane, zrolowane
✔ W segregatorach, koszulkach, teczkach itp.
✔ Sami pakujemy do worków / pojemników
✔ Z różnych pięter

Jak można oznaczyć dokumenty:
✔ Oznaczyć regały
✔ Wyrzucić na ziemię
✔ Wyrzucić do worków/kartonów

Odbiór transportu i dokumentów

Na 24 godziny przed planowanym odbiorem otrzymacie Państwo od nas mail z numerem telefonu do konwojenta oraz z autoryzacją odbioru, w wiadomości będzie informacja kto z naszej strony jest upoważniony do odbioru.

 

Koniecznie prosimy sprawdzić dane konwojenta z danymi zawartymi w identyfikatorze
✔ Dane konwojenta
✔ Typ i Nr. rejestracyjny samochodu
✔ Kody autoryzacyjne

Po zapakowaniu dokumentów pozostanie jeszcze tylko sprawdzić Państwu wraz z konwojentem nr. plomb na samochodzie lub pojemniku.

Niszczenie dokumentów
Państwa dokumenty niszczymy przy wykorzystaniu nowoczesnych dezintegratorów. Mogących niszczyć dokumenty na frakcje od 8 mm (P7) do 320 mm (P3). Do naszej dyspozycji są aż 2 takie urządzenia o łącznej mocy 44 kW i teoretycznej wydajności około 60 ton na dobę

Czas zniszczenia dokumentów


Dzięki wykorzystaniu wysoko wydajnościowego sprzętu i sprawnej logistyce Państwa dokumenty są niszczenie w 30 godziny od momentu ich przekazania.

Audyt i osobista obserwacja

Wiemy, że przekazanie ważnych dokumentów do zniszczenia może budzić obawy, zwłaszcza po wejściu w życie nowego rozporządzenia RODO. Dlatego robimy wszystko, aby nasze usługi były jak najbardziej transparentne i dajemy Państwu możliwość świadomego wyboru. Jako nieliczni w Polsce udostępniamy Państwu możliwość obserwacji procesu niszczenia – w tym również możliwość obserwacji online.

Zapraszamy do przeprowadzenia w naszej firmie audytu osobiście lub online.

Udokumentowanie zniszczenia
Ważnym aspektem niszczenia nośników danych, obok zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa, jest także dostarczenie materiału dowodowego i udokumentowanie samego procesu niszczenia.
Art 83 § 3 Rozporządzenia RODO
„Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody.”
U nas otrzymacie Państwo, bez żadnych dodatkowych opłat:
✔ Nagrania z monitoringu (transport i niszczenie)
✔ Dokumentację potwierdzającej zniszczenie (protokół i raport)
✔ Raport logistyczny „tzw. ślad GPS”
✔ Raport z elektronicznej plomby
Dokumenty ze zniszczenia w tym nagrania z monitoringu przechowujemy przez okres 3 lat

„Certyfikat zniszczenia”
– jest tylko tworem marketingowym. Istnienie takiego dokumentu nie wynika z żadnej ustawy, rozporządzenia, zalecenia, opinii. Wystawienie takiego dokumentów również nie poprzedza żaden zatwierdzony mechanizm certyfikacji. A Podmioty które wystawią ten dokument nie są jednostkami akredytacyjnymi wpisanymi do PCA Polskiego Centrum Akredytacji
Wystawić „certyfikat zniszczenia” może każdy i ten dokument nie ma mocy prawnej. Dlatego jest to zdecydowanie za mało
Płatność

 U nas płacicie Państwo po wykonaniu usługi i obejrzeniu nagrania z monitoringu

Wierzymy naszym kontrahentom
X Bez weksli
X Bez oświadczeń
X Bez weryfikacji
 Od pierwszej transakcji

Inne formy finansowania

Terminy płatności – Jest to podstawowy mechanizm finansowania, możemy odroczyć termin płatności na bardzo długi okres. U uzasadnionych przypadkach może być to nawet 365 dni (nowy budżet)

Raty RRSO 0% – W tej opcji rozkładamy Państwu płatność na raty, na okres nawet na 12 miesięcy. Bez żadnych odsetek, bez żadnych wymagań formalnych, bez żadnych zabezpieczeń.

Zamów rozmowę z ekspertem

Zapraszamy do kontaktu

Opinie naszych kontrahentów
4.6/5

791-269-300

lub 791-263 -300

bok@outdata.pl

.

Pn-Pt

od 8 do 16

©Wszystkie prawa zastrzeżone Outdata