
Dzień Dobry, w czym możemy pomóc??
791-269-300
bok@outdata.pl
Pn-Pt
Działamy w (i okolicach): Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gnieźnie, Grudziądzu, Katowicach, Kielcach, Koninie, Łodzi, Opolu Poznaniu, Radomiu Wrocławiu, Warszawie i wielu innych miastach
Formularz kontaktowy

Dzień Dobry, w czym możemy pomóc??
791-269-300
bok@outdata.pl
Pn-Pt
Działamy w (i okolicach): Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gnieźnie, Grudziądzu, Katowicach, Kielcach, Koninie, Łodzi, Opolu Poznaniu, Radomiu Wrocławiu, Warszawie i wielu innych miastach
Formularz kontaktowy

8 lat doświadczenia
Usługowe niszczenie taśm backup'owych, w tym LTO
Taśmy backupowe, w tym LTO są jednym z najtrudniejszych do zniszczenia nośników. Głównie z uwagi na swoją strukturę. Zwinięta taśma o szerokości paru milimetrów tworzy mocno zbitą bryłę. Dodatkową trudność w niszczeniu stanowi długość taśmy (średnio to 900 m). Proces rozwijania i defragmentacji jest długi i żmudny. Pożądana frakcja, biorąc pod uwagę gęstość zapisu, musi być jak najmniejsza, w przeciwnym razie bezpieczne zniszczenie nośnika nie będzie możliwe. Proces niszczenia w tym wypadku jest zatem wyjątkowo trudny.

Przed rozpoczęciem procesu niszczenia taśm backupowych kluczowe wydaje się określenie właściwej dla nich normy niszczenia. Metoda zapisu danych na nośniku, magnetyczna, sugeruje, że taśmy powinny zostać przyporządkowane do kategorii T normy DIN 66399. Jednak dane podczas zapisywania podlegają bardzo dużej kompresji, co z kolei może sugerować, że taśmy należy zniszczyć zgodnie z normą F – przewidzianą do niszczenia danych w pomniejszonym rozmiarze. A różnice miedzy przewidzianymi normami są znaczące:
Norma T według DIN 66399
T1 – Uszkodzony
T2 – 2000 mm2
T3 – 320 mm2
T4 – 160 mm2
T5 – 30 mm2
T6 – 10 mm2
T7 – 2,5 mm2
Norma F według DIN 66399
F1 – Uszkodzony
F2 – Pocięty
F3 – 160 mm2
F4 – 30 mm2
F5 – 10 mm2
F6 – 1 mm2
F7 – 0,5 mm2


Norma dla taśm backup
Przed rozpoczęciem procesu niszczenia taśm backupowych kluczowe wydaje się określenie właściwej dla nich normy niszczenia. Metoda zapisu danych na nośniku, magnetyczna, sugeruje, że taśmy powinny zostać przyporządkowane do kategorii T normy DIN 66399. Jednak dane podczas zapisywania podlegają bardzo dużej kompresji, co z kolei może sugerować, że taśmy należy zniszczyć zgodnie z normą F – przewidzianą do niszczenia danych w pomniejszonym rozmiarze. A różnice miedzy przewidzianymi normami są znaczące:
Norma T według DIN 66399
T1 – Uszkodzony
T2 – 2000 mm2
T3 – 320 mm2
T4 – 160 mm2
T5 – 30 mm2
T6 – 10 mm2
T7 – 2,5 mm2
Norma F według DIN 66399
F1 – Uszkodzony
F2 – Pocięty
F3 – 160 mm2
F4 – 30 mm2
F5 – 10 mm2
F6 – 1 mm2
F7 – 0,5 mm2
Najważniejsze cechy usługi

U Państwa w obiekcie
Usługę wykonujemy u Państwa w obiekcie. Dzięki temu mogą Państwo bezpośrednio nadzorować przebieg niszczenia Takie rozwiązanie bardzo mocno wpływa na bezpieczeństwo procesu

Demontaż
Wynajęta specjalistyczna firma ochroniarska, system alarmowy, zaawansowany system monitoringu, wydzielone strefy bezpieczeństwa, elektroniczny rejestr dostępu i inne

Metody finansowania
Przygotowaliśmy dla Państwa kilka metod finansowania usługi: Długie terminy płatności, Raty z RRSO 0% oraz możliwość pozostawienia starego sprzętu komputerowego w rozliczeniu.

Ubezpieczenie
Posiadamy wykupione 3 polisy: Standardowe ubezpieczanie kontraktowo-deliktowe, ubezpieczanie od naruszeń prywatność (Incydenty RODO) oraz ubezpieczenie IOD

Przeszkoleni pracownicy
Nasi pracownicy przeszli szkolenia z ODO, posiadają poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, konwojenci posiadają uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi

Umowa partnerska
Przed rozpoczęciem realizacji zlecenia podpisujemy z Państwem 3 umowy: Na wykonanie usługi, umowę powierzenia i umowę o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa

Mediaeraser MD 205
Dlaczego Mediaeraser MD 205? Najnowszy Degausser Mediaeraser MD 205 firmy Mediarecovery powstał w oparciu o najlepsze rozwiązania wdrożone u poprzednika – Degausser Mediaeraser MD 103. MD 205 jako jedyny na rynku posiada certyfikację Służby Kontrwywiadu Wojskowego (SKW)
Specyfikacja urządzenia:
✓ 18 000 Gausów
✓ Typ: Przelotowy
✓ Wykonuje zdjęcia nośników
✓ Generuje automatyczny raport
✓ 20 sekund na dysk
✓ Czujnik natężenia pola
Automatyczny raport
Nasze urządzenie generuje automatyczny raport zawierający zdjęcia etykiet nośników danych. Tak wygenerowany raport ma dużo wyższy poziom wiarygodności niż opracowywane ręcznie raporty w dużo wyższym stopniu narażone na błąd ludzki.

Na specjalne życzenie Klientów i w przypadkach, kiedy jest to dodatkowo wymagane (np. z uwagi na procedury wewnętrzne) możemy zdemagnetyzowane taśmy zniszczyć w sposób fizyczny. W tym celu używamy nowoczesnego dezintegratora mediów. Zasada działania urządzenia jest bardzo prosta. Zamontowane w dezintegratorze szybkoobrotowe noże tnące rozdrabniają elementy nośnika do momentu, aż uzyskają one odpowiednią frakcję.


Bezpieczeństwo jest priorytetem. Równie ważna jest atrakcyjna cena dla klienta. Atrakcyjna, biorąc pod uwagę kluczowe zmienne (np. jakość sprzętu, ilość i rodzaj zabezpieczeń), jakie należy wziąć pod uwagę i zakres odpowiedzialności Administratora danych, nie zawsze oznacza najniższa. W naszym wypadku to najatrakcyjniejsza oferta na rynku.
Dodatkowo wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom:
✓ Wystawiamy FV z nawet 90 dniowym terminem płatności
✓ Oferujemy nieoprocentowane raty nawet do 12 miesięcy
✓ Oferujemy możliwość negocjowania cen przy większych zleceniach.

Niszczenie w profesjonalnej niszczarni
W tym wariancie niszczenie nośników danych odbywa się w profesjonalnej niszczarni, zlokalizowanej w Naszej hali. Cały proces odbywa się pod Państwa bezpośrednim nadzorem – monitoring wizyjny w trybie on-line. W celu ułatwienia Państwu bezpiecznego transport nośników użyczamy plomby (tradycyjne i elektroniczne), worki i pojemniki.
Demagnetyzacja
Niszczenie fizyczne T2
Niszczenie fizyczne T5
Demagnetyzacja + T2 / F2
Demagnetyzacja + T5 / F4
Niszczenie w siedzibie Klienta
W przypadku niszczenia nośników danych u Państwa w obiekcie, doliczane są koszty: dojazdu, transportu maszyn (w tym agregatu prądotwórczego – jeżeli będzie wymagany). Koszty są uzależnione od miejsca niszczenia oraz ilości nośników, które mamy zniszczyć.
W cenie ofertujemy najwięcej!
OutData zawsze stawiała na pierwszym miejscu Bezpieczeństwo usługi, Państwa komfort i prostotę
✓ Profesjonalną usługę opartą o nasze 8 letnie doświadczenia
✓ Niszczenie nośników danych w max. 24H zgodnie normą P4
(według ISO/IEC 21964 / DIN 66399)
✓ Usługa zgodna z: RODO, ISO 27001, ISO/IEC 21964 / DIN 66399
✓ Bezpośredni i bezpieczny transport
(monitoring, plomby, czujnik otwarcia drzwi i inne)
✓ Nasi pracownicy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
✓ Dostęp do panelu klienta
(w którym można na bieżąco śledzić przebieg niszczenia)
✓ Ubezpieczanie usługi – Posiadamy wykupione 3 polisy
✓ Umowa partnerska – umowa, umowa powierzenia i o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa
✓ Wystawienie dokumentacji potwierdzającej zniszczenie
(protokół oraz szczegółowy raport)
✓ Nagranie z monitoringu
✓ Możliwość przeprowadzenia audytu
✓ Możliwość osobistej obserwacji
✓ Wystawienie FVAT z terminem płatności
✓ Raty na 12 miesięcy z RRSO 0%
✓ Zagospodarowanie odpadu
Dla kogo niszczyliśmy już dokumenty

Administracja publiczna

Wymiar sprawiedliwości

Farmacja / Medycyna

Szpitale / NFZ

Sektor prywatny

Urzędy skarbowe

Służby mundurowe

Sektor finansowy
Branża niszczenia danych jest nowa
Outsourcing usług niszczenia nie jest powszechny. Z tego względu, że branża jest stosunkowa nowa. Polskie firmy i instytucje niszczą cyklicznie – zazwyczaj raz w roku lub raz na kilka lat. Wiele podmiotów (23%) nigdy nie niszczyło danych i zalegają one w archiwach.
Z tego względu początkowe informacje mają formę bloga, w którym wyjaśniono najważniejsze zagadnienia prawne, kwestie odpowiedzialności prawnej/finansowej i inne newralgiczne zagadnienia.
Interesuje mnie tylko cena – przejdź do cennik
Częste mity - czy wiecie Państwo?
Norma
ISO 27001
ISO 9001
"Certyfikat zniszczenia"
Ubezpieczanie OC kontraktowo - deliktowe
Bezpieczny outsourcing usług niszczenia danych
Zatem jak bezpiecznie zlecić usługę niszczenia?
Branża niszczenia danych jest nowa
Outsourcing usług niszczenia nie jest powszechny. Z tego względu, że branża jest stosunkowa nowa. Polskie firmy i instytucje niszczą cyklicznie – zazwyczaj raz w roku lub raz na kilka lat. Wiele podmiotów (23%) nigdy nie niszczyło danych i zalegają one w archiwach.
Z tego względu początkowe informacje mają formę bloga, w którym wyjaśniono najważniejsze zagadnienia prawne, kwestie odpowiedzialności prawnej/finansowej i inne newralgiczne zagadnienia.
Interesuje mnie tylko cena – przejdź do cennik
Częste mity - czy wiecie Państwo?
Norma
ISO 27001
ISO 9001
"Certyfikat zniszczenia"
Ubezpieczanie OC kontraktowo - deliktowe
Bezpieczny outsourcing usług niszczenia danych
Zatem jak bezpiecznie zlecić usługę niszczenia?
✔ Dane do faktury VAT
✔ Wskazać miejsce odbioru
✔ Podać nr. telefonu do osoby koordynującej zlecenie po Państwa stronie
✔ Podać przybliżona ilość dokumentów do zniszczenia (mogę być zdjęcia)
Po otrzymaniu zamówienia, wspólnie ustalimy dogodny dla Państwa termin odbioru. Nasi konwojenci dla Państwa wygody jeżdżą od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14 (na ogół są to 3 osoby)
Po uzgodnieniu terminu, zostaną wysłane do Państwa wzory dokumentów (prosimy o niewypełnianie go, to jest tylko wzór) Nasz konwojent będzie miał wypełnione dokumenty podczas pierwszego odbioru.
Dokumenty które są podpisujemy/przekażemy
✔ umowę / regulamin usługi
✔ umowę powierzenia zgodna z RODO
✔ umowę o zachowaniu tajemnicy
✔ Protokół przekazania dokumentów
✔ Raport ze zniszczenia (więcej w zakładce udokumentowanie)
Organizacją niszczenia dokumentów zajmujemy się my. Po Państwo stronie pozostaje jedynie wskazać które dokumenty są do zabrania
Odbieramy dokumenty w:
✔ Pospinane, zbindowane, zrolowane
✔ W segregatorach, koszulkach, teczkach itp.
✔ Sami pakujemy do worków / pojemników
✔ Z różnych pięter
Jak można oznaczyć dokumenty:
✔ Oznaczyć regały
✔ Wyrzucić na ziemię
✔ Wyrzucić do worków/kartonów
Na 24 godziny przed planowanym odbiorem otrzymacie Państwo od nas mail z numerem telefonu do konwojenta oraz z autoryzacją odbioru, w wiadomości będzie informacja kto z naszej strony jest upoważniony do odbioru.
Koniecznie prosimy sprawdzić dane konwojenta z danymi zawartymi w identyfikatorze
✔ Dane konwojenta
✔ Typ i Nr. rejestracyjny samochodu
✔ Kody autoryzacyjne
Po zapakowaniu dokumentów pozostanie jeszcze tylko sprawdzić Państwu wraz z konwojentem nr. plomb na samochodzie lub pojemniku.
Czas zniszczenia dokumentów
Dzięki wykorzystaniu wysoko wydajnościowego sprzętu i sprawnej logistyce Państwa dokumenty są niszczenie w 30 godziny od momentu ich przekazania.
Wiemy, że przekazanie ważnych dokumentów do zniszczenia może budzić obawy, zwłaszcza po wejściu w życie nowego rozporządzenia RODO. Dlatego robimy wszystko, aby nasze usługi były jak najbardziej transparentne i dajemy Państwu możliwość świadomego wyboru. Jako nieliczni w Polsce udostępniamy Państwu możliwość obserwacji procesu niszczenia – w tym również możliwość obserwacji online.
Zapraszamy do przeprowadzenia w naszej firmie audytu osobiście lub online.
Art 83 § 3 Rozporządzenia RODO
„Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody.”
U nas otrzymacie Państwo, bez żadnych dodatkowych opłat:
✔ Nagrania z monitoringu (transport i niszczenie)
✔ Dokumentację potwierdzającej zniszczenie (protokół i raport)
✔ Raport logistyczny „tzw. ślad GPS”
✔ Raport z elektronicznej plomby
Dokumenty ze zniszczenia w tym nagrania z monitoringu przechowujemy przez okres 3 lat
„Certyfikat zniszczenia” – jest tylko tworem marketingowym. Istnienie takiego dokumentu nie wynika z żadnej ustawy, rozporządzenia, zalecenia, opinii. Wystawienie takiego dokumentów również nie poprzedza żaden zatwierdzony mechanizm certyfikacji. A Podmioty które wystawią ten dokument nie są jednostkami akredytacyjnymi wpisanymi do PCA Polskiego Centrum Akredytacji
Wystawić „certyfikat zniszczenia” może każdy i ten dokument nie ma mocy prawnej. Dlatego jest to zdecydowanie za mało
U nas płacicie Państwo po wykonaniu usługi i obejrzeniu nagrania z monitoringu
Wierzymy naszym kontrahentom
X Bez weksli
X Bez oświadczeń
X Bez weryfikacji
✔ Od pierwszej transakcji
Inne formy finansowania
Terminy płatności – Jest to podstawowy mechanizm finansowania, możemy odroczyć termin płatności na bardzo długi okres. U uzasadnionych przypadkach może być to nawet 365 dni (nowy budżet)
Raty RRSO 0% – W tej opcji rozkładamy Państwu płatność na raty, na okres nawet na 12 miesięcy. Bez żadnych odsetek, bez żadnych wymagań formalnych, bez żadnych zabezpieczeń.
Zamów rozmowę z ekspertem
W cenie ofertujemy najwięcej!
OutData zawsze stawiała na pierwszym miejscu Bezpieczeństwo usługi, Państwa komfort i prostotę
✓ Profesjonalną usługę opartą o nasze 8 letnie doświadczenia
✓ Niszczenie nośników danych w max. 24H zgodnie normą P4
(według ISO/IEC 21964 / DIN 66399)
✓ Usługa zgodna z: RODO, ISO 27001, ISO/IEC 21964 / DIN 66399
✓ Bezpośredni i bezpieczny transport
(monitoring, plomby, czujnik otwarcia drzwi i inne)
✓ Nasi pracownicy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
✓ Dostęp do panelu klienta
(w którym można na bieżąco śledzić przebieg niszczenia)
✓ Ubezpieczanie usługi – Posiadamy wykupione 3 polisy
✓ Umowa partnerska – umowa, umowa powierzenia i o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa
✓ Wystawienie dokumentacji potwierdzającej zniszczenie
(protokół oraz szczegółowy raport)
✓ Nagranie z monitoringu
✓ Możliwość przeprowadzenia audytu
✓ Możliwość osobistej obserwacji
✓ Wystawienie FVAT z terminem płatności
✓ Raty na 12 miesięcy z RRSO 0%
✓ Zagospodarowanie odpadu
Dla kogo niszczyliśmy już dokumenty

Administracja publiczna

Wymiar sprawiedliwości

Farmacja / Medycyna

Szpitale / NFZ

Sektor prywatny

Urzędy skarbowe

Służby mundurowe

Sektor finansowy
Co jeszcze nas wyróżnia

Wysoka jakość

To jest nagłówek

To jest nagłówek

To jest nagłówek
✔ Dane do faktury VAT
✔ Wskazać miejsce odbioru
✔ Podać nr. telefonu do osoby koordynującej zlecenie po Państwa stronie
✔ Podać przybliżona ilość dokumentów do zniszczenia (mogę być zdjęcia)
Po otrzymaniu zamówienia, wspólnie ustalimy dogodny dla Państwa termin odbioru. Nasi konwojenci dla Państwa wygody jeżdżą od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14 (na ogół są to 3 osoby)
Po uzgodnieniu terminu, zostaną wysłane do Państwa wzory dokumentów (prosimy o niewypełnianie go, to jest tylko wzór) Nasz konwojent będzie miał wypełnione dokumenty podczas pierwszego odbioru.
Dokumenty które są podpisujemy/przekażemy
✔ umowę / regulamin usługi
✔ umowę powierzenia zgodna z RODO
✔ umowę o zachowaniu tajemnicy
✔ Protokół przekazania dokumentów
✔ Raport ze zniszczenia (więcej w zakładce udokumentowanie)
Organizacją niszczenia dokumentów zajmujemy się my. Po Państwo stronie pozostaje jedynie wskazać które dokumenty są do zabrania
Odbieramy dokumenty w:
✔ Pospinane, zbindowane, zrolowane
✔ W segregatorach, koszulkach, teczkach itp.
✔ Sami pakujemy do worków / pojemników
✔ Z różnych pięter
Jak można oznaczyć dokumenty:
✔ Oznaczyć regały
✔ Wyrzucić na ziemię
✔ Wyrzucić do worków/kartonów
Na 24 godziny przed planowanym odbiorem otrzymacie Państwo od nas mail z numerem telefonu do konwojenta oraz z autoryzacją odbioru, w wiadomości będzie informacja kto z naszej strony jest upoważniony do odbioru.
Koniecznie prosimy sprawdzić dane konwojenta z danymi zawartymi w identyfikatorze
✔ Dane konwojenta
✔ Typ i Nr. rejestracyjny samochodu
✔ Kody autoryzacyjne
Po zapakowaniu dokumentów pozostanie jeszcze tylko sprawdzić Państwu wraz z konwojentem nr. plomb na samochodzie lub pojemniku.
Czas zniszczenia dokumentów
Dzięki wykorzystaniu wysoko wydajnościowego sprzętu i sprawnej logistyce Państwa dokumenty są niszczenie w 30 godziny od momentu ich przekazania.
Wiemy, że przekazanie ważnych dokumentów do zniszczenia może budzić obawy, zwłaszcza po wejściu w życie nowego rozporządzenia RODO. Dlatego robimy wszystko, aby nasze usługi były jak najbardziej transparentne i dajemy Państwu możliwość świadomego wyboru. Jako nieliczni w Polsce udostępniamy Państwu możliwość obserwacji procesu niszczenia – w tym również możliwość obserwacji online.
Zapraszamy do przeprowadzenia w naszej firmie audytu osobiście lub online.
Art 83 § 3 Rozporządzenia RODO
„Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody.”
U nas otrzymacie Państwo, bez żadnych dodatkowych opłat:
✔ Nagrania z monitoringu (transport i niszczenie)
✔ Dokumentację potwierdzającej zniszczenie (protokół i raport)
✔ Raport logistyczny „tzw. ślad GPS”
✔ Raport z elektronicznej plomby
Dokumenty ze zniszczenia w tym nagrania z monitoringu przechowujemy przez okres 3 lat
„Certyfikat zniszczenia” – jest tylko tworem marketingowym. Istnienie takiego dokumentu nie wynika z żadnej ustawy, rozporządzenia, zalecenia, opinii. Wystawienie takiego dokumentów również nie poprzedza żaden zatwierdzony mechanizm certyfikacji. A Podmioty które wystawią ten dokument nie są jednostkami akredytacyjnymi wpisanymi do PCA Polskiego Centrum Akredytacji
Wystawić „certyfikat zniszczenia” może każdy i ten dokument nie ma mocy prawnej. Dlatego jest to zdecydowanie za mało
U nas płacicie Państwo po wykonaniu usługi i obejrzeniu nagrania z monitoringu
Wierzymy naszym kontrahentom
X Bez weksli
X Bez oświadczeń
X Bez weryfikacji
✔ Od pierwszej transakcji
Inne formy finansowania
Terminy płatności – Jest to podstawowy mechanizm finansowania, możemy odroczyć termin płatności na bardzo długi okres. U uzasadnionych przypadkach może być to nawet 365 dni (nowy budżet)
Raty RRSO 0% – W tej opcji rozkładamy Państwu płatność na raty, na okres nawet na 12 miesięcy. Bez żadnych odsetek, bez żadnych wymagań formalnych, bez żadnych zabezpieczeń.
Zamów rozmowę z ekspertem
Zobacz jak wygląda proces niszczenia dokumentów w OutData
Dziękujemy
Od 9 lat niszczymy dla Państwa dokumenty i inne nośniki danych, w ciągu tego czasu:
– Zniszczyliśmy około 9 000 000 kg dokumentów
– Obsłużyliśmy około 9 000 zleceń
– Posiadamy aktywnych około 2 400 kontrahentów
– 3 razy zmieniliśmy lokalizację na większą
– Wydaliśmy około 1 000 nagrań z monitoringu
– Prześlijmy około 410 audytów
This is your modal header title

Negocjacie
Nasi konsultanci przygotują dla Państwa atrakcyjną ofertę, wytłumaczą kwestia związane z bezpiecznym niszczeniem dokumentów, mogą również oprowadzić Państwa po hali niszczenia.
Zabezpieczenia:
✓ Audyt procesu niszczenia
✓ Audyt procesu niszczenia – online
✓ Przygotowanie draftu umowy
This is your modal header title

Podpisanie umowy
Kolejnym krokiem jest założenie konta w naszym systemie i podpisanie umowy dotyczącej współpracy miedzy podmiotami.
Umowy które podpisujemy:
✓ Umowę na niszczenie dokumentów (i innych nośników)
✓ Umowę powierzenia danych zgodnie z RODO
✓ Umowę o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa
Umowy podpisujemy online (brak konieczności wysyłania skanów)
This is your modal header title

Odebranie dokumentów
W umówionym terminie przyjeżdżamy do Państwa z workami / pojemnikami i sami pakujemy wskazane przez Państwa dokumenty.
Odbieramy dokumenty w:
✓ Pospinane, zbindowane, zrolowane
✓ W segregatorach, koszulkach, teczkach itp.
✓ Sami pakujemy do worków / pojemników
✓ Odbieramy bez względu na piętro
This is your modal header title

Transport dokumentów do niszczenia
Transport dokumentów odbywa się przy wykorzystaniu własnej floty pojazdów. Po zapakowaniu dokumentów do samochodu, dokumenty transportowane są bezpośrednio do naszej niszczarni.
Zabezpieczenia:
✓ Autoryzacja odbioru
✓ Monitoring wizualny
✓ System GPS + elektroniczne plomby
✓ Konwojenci posiadają uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi
✓ Procedury antykradzieżowe – zdalne odcięcie zapłonu
✓ Brak logistyki złożonej

Hala niszczeń
Po odbiorze dokumentów od Państwa. Dokumenty trafiają do nowoczesnej hali niszczeń gdzie zostaną niszczone.
Zabezpieczenia:
✓ Zaawansowany system monitoringu
✓ Wynajęta specjalistyczna firma ochroniarska
✓ System alarmowy i anty-napadowy
✓ Wydzielone strefy bezpieczeństwa (z elektronicznym dostępem)

Niszczenie dokumentów
Państwa dokumenty zostaną zniszczone zgodnie z normą P4 według DIN 66399 / ISO 21964 w ciągu 24 godzin od momenty dostarczenia ich na halę niszczeń
Do procesu niszczenia dokumentów wykorzystujemy szybkoobrotowe dezintegratory, których mamy do dyspozycji aż 3 sztuki. Co po

Udokumentowanie zniszczenia
Materiał dowodowy potwierdzający zniszczenie dokumentów jest bardzo obszerny
Uwaga na tzw. Certyfikaty zniszczenia

Ochrona środwiska
Po zniszczeniu dokumentów, z największą efektywnością przekażemy wszystko do recyklingu.
Warto wspomnieć, że materiały takie jak





Slide Title
Transport dokumentów do niszczenia
Transport dokumentów odbywa się przy wykorzystaniu własnej floty pojazdów. Po zapakowaniu dokumentów do samochodu, dokumenty transportowane są bezpośrednio do naszej niszczarni.
Zabezpieczenia:
✓ Autoryzacja odbioru
✓ Monitoring wizualny
✓ System GPS + elektroniczne plomby
✓ Konwojenci posiadają uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi
✓ Procedury antykradzieżowe – zdalne odcięcie zapłonu
✓ Brak logistyki złożonej

Hala niszczeń
Po odbiorze dokumentów od Państwa. Dokumenty trafiają do nowoczesnej hali niszczeń gdzie zostaną niszczone.
Zabezpieczenia:
✓ Zaawansowany system monitoringu
✓ Wynajęta specjalistyczna firma ochroniarska
✓ System alarmowy i anty-napadowy
✓ Wydzielone strefy bezpieczeństwa (z elektronicznym dostępem)

Niszczenie dokumentów
Państwa dokumenty zostaną zniszczone zgodnie z normą P4 według DIN 66399 / ISO 21964 w ciągu 24 godzin od momenty dostarczenia ich na halę niszczeń
Do procesu niszczenia dokumentów wykorzystujemy szybkoobrotowe dezintegratory, których mamy do dyspozycji aż 3 sztuki. Co po

Udokumentowanie zniszczenia
Materiał dowodowy potwierdzający zniszczenie dokumentów jest bardzo obszerny
Uwaga na tzw. Certyfikaty zniszczenia

Ochrona środwiska
Po zniszczeniu dokumentów, z największą efektywnością przekażemy wszystko do recyklingu.
Warto wspomnieć, że materiały takie jak










Bezpłatna wycena usługi
791-269-300
bok@outdata.pl
Pn-Pt
