Cennik / Oferta
Dokumenty
Pieczątki
RTG
Dyski HDD
Dyskietki
Karty
Dyski SSD
CD/DVD
Nośniki danych
Taśmy LTO
Telefony
Inne
Open Modal

Dzień Dobry, w czym możemy pomóc??

791-269-300

bok@outdata.pl

Pn-Pt

Działamy w (i okolicach): Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gnieźnie, Grudziądzu, Katowicach, Kielcach, Koninie, Łodzi, Opolu Poznaniu, Radomiu Wrocławiu, Warszawie i wielu innych miastach 

Formularz kontaktowy

Kontakt

Dzień Dobry, w czym możemy pomóc??

791-269-300

bok@outdata.pl

Pn-Pt

Działamy w (i okolicach): Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gnieźnie, Grudziądzu, Katowicach, Kielcach, Koninie, Łodzi, Opolu Poznaniu, Radomiu Wrocławiu, Warszawie i wielu innych miastach 

Formularz kontaktowy

8 lat doświadczenia

Niszczenie nośników danych

Nasza firma przychodzi z pomocą również w przypadku niszczenia nośników danych takich jak:
✓ Płyty CD/DVD
✓ Dyskietki
✓ Karty CHIP i Magnetyczne
✓ Kasety VHS i Magnetofonowe
  ✓ Folia termo transferowe 

W takich przypadkach z pomocą przychodzą firmy takie jak nasza
Sposób niszczenia

Najlepszym sposobem pod kątem bezpieczeństwa i ceny jest zniszczenie fizyczne tych nośników. Poza płytami DVD ilość zapisanych danych na 1 mm2 jest niewielka. Poza tym prócz dyskietek i kart magnetycznych w przypadku 

Dysponujemy nowoczesnym dezintegratorem mediów, jesteśmy wstanie zapewnić bardzo wysokie normy niszczenia dla poszczególnych nośników. 

Open Modal

This is your modal header title

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.

Jeżeli chodzi o procedury niszczenia powyższych nośników są one identyczne jak dla dokumentów i można je zobaczyć na tej stronie 

Cennik
Pojemnik 240L

Dedykowany Klientom przekazującym do zniszczenia małe ilości dokumentów - do 80 kg lub 20 segregatorów. Powyżej tych wielkości bardziej korzystne finansowe dla Państwa jest skorzystanie z oferty Pojemnik 600 l, który jest czterokrotnie bardziej pojemny. Zobacz zdjęcia z ważenia pojemnika

Odbiór masowy do 1500 kg

Nasza flagowa usługa, którą wybiera aż 8 na 10 Klientów. Dzięki maksymalnemu wykorzystaniu logistyki i przestrzeni ładunkowej, w usłudze "Odbiór masowy do 1500 kg" jesteśmy w stanie zaproponować Państwu najbardziej atrakcyjną cenę w przeliczeniu na kilogram przekazanych dokumentów. Szczegóły w cenniku.

Pojemnik 600L

Najbardziej korzystna oferta pojemnika dla Klientów. Dzięki dużo większej kubaturze, do tego pojemnika mieści się aż ok. 320 kg dokumentów lub ok. 80 segregatorów. A więc czterokrotnie więcej niż do pojemnika o pojemności 240 l. Zobacz zdjęcia z ważenia pojemnika ​

Odbiór na wagę powyżej 1500 kg

W usłudze "Odbiór na wagę powyżej 1500 kg" rozliczamy się z Państwem za każdy kilogram przekazanych do zniszczenia dokumentów. Usługę dedykowana Klientom posiadającym do zniszczenia bardzo duże ilość dokumentów. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu kalkulacji cen w cenniku.

Pojemnik 240L

Nowa cena

Stara cena

Ilość dokumentów do:
– 80 kg luzem
– 20 Segregatorów 

Pojemnik 600L

Nowa cena

Stara cena

Ilość dokumentów do:
– 335 kg luzem
– 100 Segregatorów 

Odbiór masowy do 1500 kg

Nowa cena

Stara cena

W przeliczeniu na:
Cena za kilogram: 0,33 zł
Ilość 240L pojemników: 18 – 31 sztuk

Za kilogram

Nowa cena

Stara cena




Niszczenie płyt CD/DVD

Płyty CD/DVD to nośniki optyczne, które zostały opisane w normie DIN 66399 jako grupa O. Wg normy DIN 66399 najbezpieczniejsza metoda niszczenia to niszczenie metodą opisaną w normie O4. 

Zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa procesu niszczenia, płyty CD i DVD niszczymy zgodnie z założeniami normy O4.

JAK ZAOSZCZĘDZIĆ?

Wskazówka I – w cenie usługi „Niszczenia masowe do 1500 kg” i usługi „Odbiór na wagę powyżej 1500 kg” zniszczymy dodatkowo 2 worki innych nośników, w tym płyt CD/DVD

Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemnika. 

Pojemnik 120L

Pojemnik 240L

Pojemnik 600L

W przypadku zlecenia wyłącznie niszczenia płyt CD/DVD do ceny może zostać doliczony koszt transportu. Cena transportu uzależniona jest od ilości kilometrów (odległości). Cena negocjowana jest indywidualnie.

Niszczenie dyskietek

Dyskietki to nośniki, które zostały opisane w normie DIN 66399 jako grupa T. Wg normy DIN 66399 najbezpieczniejsza metoda niszczenia to niszczenie metodą opisaną w normie T5

Zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa procesu niszczenia, dyskietki niszczymy zgodnie z założeniami normy T5.

JAK ZAOSZCZĘDZIĆ?

Wskazówka – w cenie usługi „Niszczenia masowe do 1500 kg” i usługi „Odbiór na wagę powyżej 1500 kg” zniszczymy dodatkowo 2 worki innych nośników, w tym dyskietek

Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemni

Pojemnik 120L

Pojemnik 240L

Pojemnik 600L

W przypadku zlecenia wyłącznie niszczenia dyskietek do ceny może zostać doliczony koszt transportu. Cena transportu uzależniona jest od ilości kilometrów (odległości). Cena negocjowana jest indywidualnie.

Niszczenie pieczątek

Pieczątki zostały opisane w normie DIN 66399 jako grupa P. Wg normy DIN 66399 najbezpieczniejsza metoda niszczenia to niszczenie metodą opisaną w normie P5. 

Zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa procesu niszczenia, pieczątki niszczymy zgodnie z założeniami normy P5.

JAK ZAOSZCZĘDZIĆ?

Wskazówka – w cenie usługi „Niszczenia masowe do 1500 kg” i usługi „Odbiór na wagę powyżej 1500 kg” zniszczymy dodatkowo 2 worki innych nośników, w tym pieczątek

Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemnika.

Pojemnik 120L

Pojemnik 240L

Pojemnik 240L

W przypadku zlecenia wyłącznie niszczenia pieczątek do ceny może zostać doliczony koszt transportu. Cena transportu uzależniona jest od ilości kilometrów (odległości). Cena negocjowana jest indywidualnie.

Niszczenie pieczątek
Jest to nośniki tak samo jak dokumenty należący do grupy P zgodnie z normą DIN 66399. Aby zapewnić bezpieczeństwo procesu niszczenia w/w nośników niszczymy je zgodnie z normą P5

Wskazówka – w przypadku niszczenia masowego 2 worki nośników zniszczymy za darmo
Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemnika. P
Pojemnik 120L

Pojemnik 240L

Pojemnik 240L

W przypadku w/w nośników w przypadku gdy nie będzie zlecone niszczenie dokumentów do ceny mogą zostać doliczone koszty transportu. 

Niszczenie kaset magnetofonowych i/lub kaset VHS

Kasety magnetofonowe i kasety VHS to nośniki magnetyczne, które zostały opisane w normie DIN 66399 jako grupa T. Wg normy DIN 66399 najbezpieczniejsza metoda niszczenia to niszczenie metodą opisaną w normie T5

Zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa procesu niszczenia, kasety magnetofonowe i VHS niszczymy zgodnie z założeniami normy T5.

JAK ZAOSZCZĘDZIĆ?

Wskazówka – w cenie usługi „Niszczenia masowe do 1500 kg” i usługi „Odbiór na wagę powyżej 1500 kg” zniszczymy dodatkowo 2 worki innych nośników, w tym kaset magnetofonowych i VHS

Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemnik

Pojemnik 120L

Pojemnik 240L

Pojemnik 240L

W przypadku zlecenia wyłącznie niszczenia kaset magnetofonowych i/lub VHS do ceny może zostać doliczony koszt transportu. Cena transportu uzależniona jest od ilości kilometrów (odległości). Cena negocjowana jest indywidualnie.

Open Modal

This is your modal header title

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.
Karty magnetyczne

Karty magnetyczne to nośniki magnetyczne, które zostały opisane w normie DIN 66399 jako grupa T. Wg normy DIN 66399 najbezpieczniejsza metoda niszczenia to niszczenie metodą opisaną w normie T5. 

Zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa procesu niszczenia, karty magnetyczne niszczymy zgodnie z założeniami normy T5.

JAK ZAOSZCZĘDZIĆ?

Wskazówka I – w cenie usługi „Niszczenia masowe do 1500 kg” i usługi „Odbiór na wagę powyżej 1500 kg” zniszczymy dodatkowo 2 worki innych nośników, w tym kart magnetycznych

Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemnika. 

Pojemnik 120L

Pojemnik 240L

Pojemnik 240L

W przypadku zlecenia wyłącznie niszczenia kart magnetycznych do ceny może zostać doliczony koszt transportu. Cena transportu uzależniona jest od ilości kilometrów (odległości). Cena negocjowana jest indywidualnie.

Dokumenty
Pojemnik 240L

Dedykowany Klientom przekazującym do zniszczenia małe ilości dokumentów - do 80 kg lub 20 segregatorów. Powyżej tych wielkości bardziej korzystne finansowe dla Państwa jest skorzystanie z oferty Pojemnik 600 l, który jest czterokrotnie bardziej pojemny. Zobacz zdjęcia z ważenia pojemnika

Odbiór masowy do 1500 kg

Nasza flagowa usługa, którą wybiera aż 8 na 10 Klientów. Dzięki maksymalnemu wykorzystaniu logistyki i przestrzeni ładunkowej, w usłudze "Odbiór masowy do 1500 kg" jesteśmy w stanie zaproponować Państwu najbardziej atrakcyjną cenę w przeliczeniu na kilogram przekazanych dokumentów. Szczegóły w cenniku.

Pojemnik 600L

Najbardziej korzystna oferta pojemnika dla Klientów. Dzięki dużo większej kubaturze, do tego pojemnika mieści się aż ok. 320 kg dokumentów lub ok. 80 segregatorów. A więc czterokrotnie więcej niż do pojemnika o pojemności 240 l. Zobacz zdjęcia z ważenia pojemnika ​

Odbiór na wagę powyżej 1500 kg

W usłudze "Odbiór na wagę powyżej 1500 kg" rozliczamy się z Państwem za każdy kilogram przekazanych do zniszczenia dokumentów. Usługę dedykowana Klientom posiadającym do zniszczenia bardzo duże ilość dokumentów. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu kalkulacji cen w cenniku.

Pojemnik 240L

Nowa cena

Stara cena

Ilość dokumentów do:
– 80 kg luzem
– 20 Segregatorów 

Pojemnik 600L

Nowa cena

Stara cena

Ilość dokumentów do:
– 335 kg luzem
– 100 Segregatorów 

Odbiór masowy do 1500 kg

Nowa cena

Stara cena

W przeliczeniu na:
Cena za kilogram: 0,33 zł
Ilość 240L pojemników: 18 – 31 sztuk

Za kilogram

Nowa cena

Stara cena




Płyty CD/DVD

Niszczenie płyt CD/DVD

Płyty CD/DVD to nośniki optyczne, które zostały opisane w normie DIN 66399 jako grupa O. Wg normy DIN 66399 najbezpieczniejsza metoda niszczenia to niszczenie metodą opisaną w normie O4. 

Zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa procesu niszczenia, płyty CD i DVD niszczymy zgodnie z założeniami normy O4.

JAK ZAOSZCZĘDZIĆ?

Wskazówka I – w cenie usługi „Niszczenia masowe do 1500 kg” i usługi „Odbiór na wagę powyżej 1500 kg” zniszczymy dodatkowo 2 worki innych nośników, w tym płyt CD/DVD

Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemnika. 

Pojemnik 120L

Pojemnik 240L

Pojemnik 600L

W przypadku zlecenia wyłącznie niszczenia płyt CD/DVD do ceny może zostać doliczony koszt transportu. Cena transportu uzależniona jest od ilości kilometrów (odległości). Cena negocjowana jest indywidualnie.

Dyskietki
Niszczenie dyskietek

Dyskietki to nośniki, które zostały opisane w normie DIN 66399 jako grupa T. Wg normy DIN 66399 najbezpieczniejsza metoda niszczenia to niszczenie metodą opisaną w normie T5

Zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa procesu niszczenia, dyskietki niszczymy zgodnie z założeniami normy T5.

JAK ZAOSZCZĘDZIĆ?

Wskazówka – w cenie usługi „Niszczenia masowe do 1500 kg” i usługi „Odbiór na wagę powyżej 1500 kg” zniszczymy dodatkowo 2 worki innych nośników, w tym dyskietek

Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemni

Pojemnik 120L

Pojemnik 240L

Pojemnik 600L

W przypadku zlecenia wyłącznie niszczenia dyskietek do ceny może zostać doliczony koszt transportu. Cena transportu uzależniona jest od ilości kilometrów (odległości). Cena negocjowana jest indywidualnie.

Pieczątki
Niszczenie pieczątek

Pieczątki zostały opisane w normie DIN 66399 jako grupa P. Wg normy DIN 66399 najbezpieczniejsza metoda niszczenia to niszczenie metodą opisaną w normie P5. 

Zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa procesu niszczenia, pieczątki niszczymy zgodnie z założeniami normy P5.

JAK ZAOSZCZĘDZIĆ?

Wskazówka – w cenie usługi „Niszczenia masowe do 1500 kg” i usługi „Odbiór na wagę powyżej 1500 kg” zniszczymy dodatkowo 2 worki innych nośników, w tym pieczątek

Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemnika.

Pojemnik 120L

Pojemnik 240L

Pojemnik 240L

W przypadku zlecenia wyłącznie niszczenia pieczątek do ceny może zostać doliczony koszt transportu. Cena transportu uzależniona jest od ilości kilometrów (odległości). Cena negocjowana jest indywidualnie.

Niszczenie pieczątek
Jest to nośniki tak samo jak dokumenty należący do grupy P zgodnie z normą DIN 66399. Aby zapewnić bezpieczeństwo procesu niszczenia w/w nośników niszczymy je zgodnie z normą P5

Wskazówka – w przypadku niszczenia masowego 2 worki nośników zniszczymy za darmo
Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemnika. P
Pojemnik 120L

Pojemnik 240L

Pojemnik 240L

W przypadku w/w nośników w przypadku gdy nie będzie zlecone niszczenie dokumentów do ceny mogą zostać doliczone koszty transportu. 

Kasety VHS
Niszczenie kaset magnetofonowych i/lub kaset VHS

Kasety magnetofonowe i kasety VHS to nośniki magnetyczne, które zostały opisane w normie DIN 66399 jako grupa T. Wg normy DIN 66399 najbezpieczniejsza metoda niszczenia to niszczenie metodą opisaną w normie T5

Zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa procesu niszczenia, kasety magnetofonowe i VHS niszczymy zgodnie z założeniami normy T5.

JAK ZAOSZCZĘDZIĆ?

Wskazówka – w cenie usługi „Niszczenia masowe do 1500 kg” i usługi „Odbiór na wagę powyżej 1500 kg” zniszczymy dodatkowo 2 worki innych nośników, w tym kaset magnetofonowych i VHS

Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemnik

Pojemnik 120L

Pojemnik 240L

Pojemnik 240L

W przypadku zlecenia wyłącznie niszczenia kaset magnetofonowych i/lub VHS do ceny może zostać doliczony koszt transportu. Cena transportu uzależniona jest od ilości kilometrów (odległości). Cena negocjowana jest indywidualnie.

Karty
Open Modal

This is your modal header title

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.
Karty magnetyczne

Karty magnetyczne to nośniki magnetyczne, które zostały opisane w normie DIN 66399 jako grupa T. Wg normy DIN 66399 najbezpieczniejsza metoda niszczenia to niszczenie metodą opisaną w normie T5. 

Zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa procesu niszczenia, karty magnetyczne niszczymy zgodnie z założeniami normy T5.

JAK ZAOSZCZĘDZIĆ?

Wskazówka I – w cenie usługi „Niszczenia masowe do 1500 kg” i usługi „Odbiór na wagę powyżej 1500 kg” zniszczymy dodatkowo 2 worki innych nośników, w tym kart magnetycznych

Wskazówka II – nośniki typu: dyskietki, pieczątki, płyty CD/DVD, karty, VHS można łączyć w ramach jednego pojemnika. 

Pojemnik 120L

Pojemnik 240L

Pojemnik 240L

W przypadku zlecenia wyłącznie niszczenia kart magnetycznych do ceny może zostać doliczony koszt transportu. Cena transportu uzależniona jest od ilości kilometrów (odległości). Cena negocjowana jest indywidualnie.

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług

Zlecając nam usługi, rozwiążemy Państwa problem, szybko bezpiecznie i skutecznie z jak najmniejszym zaangażowaniem z Państwa strony. Bo tak naprawdę wystarczy podpisać umowę, wskazać dokumenty które mamy zabrać a resztą zajmiemy się my! Warto również wspomnieć, że do końca tygodnia wykonamy usługę  w wyjątkowo niskich cenach 

Zmawiam

Bezpłatna wycena usługi

791-269-300

bok@outdata.pl

Pn-Pt

W cenie ofertujemy najwięcej!

OutData zawsze stawiała na pierwszym miejscu Bezpieczeństwo usługi, Państwa komfort i prostotę 

Profesjonalną usługę opartą o nasze 8 letnie doświadczenia
Niszczenie nośników danych w max. 24H zgodnie normą P4
    (według ISO/IEC 21964 / DIN 66399)
Usługa zgodna z: RODO, ISO 27001, ISO/IEC 21964 / DIN 66399
Bezpośredni i bezpieczny transport
     (monitoring, plomby, czujnik otwarcia drzwi i inne)
 Nasi pracownicy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
 Dostęp do panelu klienta
     (w którym można na bieżąco śledzić przebieg niszczenia)
 Ubezpieczanie usługi – Posiadamy wykupione 3 polisy
 Umowa partnerska – umowa, umowa powierzenia i o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa

Wystawienie dokumentacji potwierdzającej zniszczenie
(protokół oraz szczegółowy raport)
Nagranie z monitoringu
Możliwość przeprowadzenia audytu
Możliwość osobistej obserwacji
Wystawienie FVAT z terminem płatności
Raty na 12 miesięcy z RRSO 0%
Zagospodarowanie odpadu

Dla kogo niszczyliśmy już dokumenty

Administracja publiczna

Wymiar sprawiedliwości

Farmacja / Medycyna

Szpitale / NFZ

Sektor prywatny

Urzędy skarbowe

Służby mundurowe

Sektor finansowy

W ciągu 8 lat naszego istnienia niszczyliśmy dokumenty dla wszystkich! Jednak o naszym profesjonalizmie najbardziej świadczy fakt, że jesteśmy najczęściej wybieraną firmą do współpracy przez kolegów branżowych: składnice akt, archiwiści oraz inne firmy zajmujące się obiegiem dokumentów.

Branża niszczenia danych jest nowa

Outsourcing usług niszczenia nie jest powszechny. Z tego względu, że branża jest stosunkowa nowa. Polskie firmy i instytucje niszczą cyklicznie – zazwyczaj raz w roku lub raz na kilka lat. Wiele podmiotów (23%) nigdy nie niszczyło danych i zalegają one w archiwach.

Z tego względu początkowe informacje mają formę bloga, w którym wyjaśniono najważniejsze zagadnienia prawne, kwestie odpowiedzialności prawnej/finansowej i inne newralgiczne zagadnienia.

Interesuje mnie tylko cena – przejdź do cennik

Częste mity - czy wiecie Państwo?

Norma
ISO 27001
ISO 9001

W normie ISO 27001 temat niszczenia danych zamyka się w jednym zdaniu, które mówi, iż wycofane nośniki należy bezpiecznie zniszczyć zgodnie z wymogami formalnymi (pkt. A 13.0.1). Norma ISO dotycząca niszczenia danych jest ISO 15713:2009.

"Certyfikat zniszczenia"

Certyfikat zniszczenia - nie jest wynikiem postępowania akredytacyjnego ani nie dowodzi standaryzacji procesu. To twór marketingowy wykreowany i wdrożony przez firmy zajmujące się niszczeniem danych. Dokument ten nie jest sygnowany znakiem PCA (Polskiego Centrum Akredytacji), co oznacza, że w procesie administracyjnym może zostać uznany za bezwartościowym.

Ubezpieczanie OC kontraktowo - deliktowe

Żadna z firm niszczących nie należy do PCA (Polskiegp Centrum Akredytacji) i wystawione przez nią "certyfikaty" nie mają żadnej wartości w postępowaniach administracyjnych. Kolejnym absuredem jest certyfikowanie samego siebie

Bezpieczny outsourcing usług niszczenia danych

Po wejściu w życie rozporządzenia RODO to Państwo ponoszą pełną odpowiedzialność prawną i finansową za poprawne przetwarzanie, a zatem i zniszczenie danych osobowych. Odpowiedzialność prawną i finansową będziecie Państwo ponosić również względem swoich kontrahentów / klientów za np. ujawnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (w przypadku dokumentów nie zawierających danych osobowych). Podpisanie umowy, w tym umowy powierzenia danych, z firmą niszczącą daje Państwu możliwość dochodzenia odszkodowania jedynie na podstawie regresu. Dochodzenie odszkodowania niestety wiąże się ze skomplikowanym postępowaniem procesowym, bowiem praktycznie niemożliwe jest dowiedzenie, jakie dokumenty zostały faktyczne powierzone firmie niszczącej. Pamiętaj! Odpowiedzialność poprawnego przechowywania i przetwarzania danych jest niezbywalna.

Zatem jak bezpiecznie zlecić usługę niszczenia?

Przy wyborze firmy należy dochować wszelkiej staranności. Szukanie firmy wg kryteriów „cena” i „wystawi Pan certyfikat” jest złym założeniem Szczególnie biorąc pod uwagę prawne i finansowe konsekwencje wycieku danych wynikające z rozporządzenia RODO. Zgodnie z nim za niepoprawne przetwarzanie, w tym niszczenie danych grozi nam kara finansowa w wysokości do 20 mln lub kara ograniczenia wolności do 3 lat. Nie mniej istotne są straty wizerunkowe, utrata zaufania Klientów czy też dodatkowe koszty postępowań cywilnych. Rozwiązanie? „Art. 83 § 3 Rozporządzenia RODO „Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody”. Z art. 28 ust. 3 pkt. h Rozporządzenia RODO wynikają szczególne uprawnienia Administratorów  danych przekazane przez Ustawodawcę. Przede wszystkim Administrator powinien przeprowadzić audyt zabezpieczeń w firmie, której chce powierzyć dane (w tym w firmie niszczącej). A zatem dochowacie Państwo wszelkiej staranności, o ile przeprowadzicie audyt i wybierzecie firmę niszczącą z uwagi na stosowane  zabezpieczenia, nie zaś z uwagi na cenę.
Wstęp

Branża niszczenia danych jest nowa

Outsourcing usług niszczenia nie jest powszechny. Z tego względu, że branża jest stosunkowa nowa. Polskie firmy i instytucje niszczą cyklicznie – zazwyczaj raz w roku lub raz na kilka lat. Wiele podmiotów (23%) nigdy nie niszczyło danych i zalegają one w archiwach.

Z tego względu początkowe informacje mają formę bloga, w którym wyjaśniono najważniejsze zagadnienia prawne, kwestie odpowiedzialności prawnej/finansowej i inne newralgiczne zagadnienia.

Interesuje mnie tylko cena – przejdź do cennik

Częste mity

Częste mity - czy wiecie Państwo?

Norma
ISO 27001
ISO 9001

W normie ISO 27001 temat niszczenia danych zamyka się w jednym zdaniu, które mówi, iż wycofane nośniki należy bezpiecznie zniszczyć zgodnie z wymogami formalnymi (pkt. A 13.0.1). Norma ISO dotycząca niszczenia danych jest ISO 15713:2009.

"Certyfikat zniszczenia"

Certyfikat zniszczenia - nie jest wynikiem postępowania akredytacyjnego ani nie dowodzi standaryzacji procesu. To twór marketingowy wykreowany i wdrożony przez firmy zajmujące się niszczeniem danych. Dokument ten nie jest sygnowany znakiem PCA (Polskiego Centrum Akredytacji), co oznacza, że w procesie administracyjnym może zostać uznany za bezwartościowym.

Ubezpieczanie OC kontraktowo - deliktowe

Żadna z firm niszczących nie należy do PCA (Polskiegp Centrum Akredytacji) i wystawione przez nią "certyfikaty" nie mają żadnej wartości w postępowaniach administracyjnych. Kolejnym absuredem jest certyfikowanie samego siebie
Podstawy prawne

Bezpieczny outsourcing usług niszczenia danych

Po wejściu w życie rozporządzenia RODO to Państwo ponoszą pełną odpowiedzialność prawną i finansową za poprawne przetwarzanie, a zatem i zniszczenie danych osobowych. Odpowiedzialność prawną i finansową będziecie Państwo ponosić również względem swoich kontrahentów / klientów za np. ujawnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (w przypadku dokumentów nie zawierających danych osobowych). Podpisanie umowy, w tym umowy powierzenia danych, z firmą niszczącą daje Państwu możliwość dochodzenia odszkodowania jedynie na podstawie regresu. Dochodzenie odszkodowania niestety wiąże się ze skomplikowanym postępowaniem procesowym, bowiem praktycznie niemożliwe jest dowiedzenie, jakie dokumenty zostały faktyczne powierzone firmie niszczącej. Pamiętaj! Odpowiedzialność poprawnego przechowywania i przetwarzania danych jest niezbywalna.
Bezpieczeństwo

Zatem jak bezpiecznie zlecić usługę niszczenia?

Przy wyborze firmy należy dochować wszelkiej staranności. Szukanie firmy wg kryteriów „cena” i „wystawi Pan certyfikat” jest złym założeniem Szczególnie biorąc pod uwagę prawne i finansowe konsekwencje wycieku danych wynikające z rozporządzenia RODO. Zgodnie z nim za niepoprawne przetwarzanie, w tym niszczenie danych grozi nam kara finansowa w wysokości do 20 mln lub kara ograniczenia wolności do 3 lat. Nie mniej istotne są straty wizerunkowe, utrata zaufania Klientów czy też dodatkowe koszty postępowań cywilnych. Rozwiązanie? „Art. 83 § 3 Rozporządzenia RODO „Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody”. Z art. 28 ust. 3 pkt. h Rozporządzenia RODO wynikają szczególne uprawnienia Administratorów  danych przekazane przez Ustawodawcę. Przede wszystkim Administrator powinien przeprowadzić audyt zabezpieczeń w firmie, której chce powierzyć dane (w tym w firmie niszczącej). A zatem dochowacie Państwo wszelkiej staranności, o ile przeprowadzicie audyt i wybierzecie firmę niszczącą z uwagi na stosowane  zabezpieczenia, nie zaś z uwagi na cenę.
Złożenie zamówienia
Złożenie zamówienie zajmie Państwu dosłownie 2 minuty. Wystarczy wysłać do nas krótkiego maila na adres bok@outdata.pl, bezpośrednio do opiekuna lub można skorzystać z formularza na dole strony; z dosłownie 4 informacjami:

✔ Dane do faktury VAT
✔ Wskazać miejsce odbioru
✔ Podać nr. telefonu do osoby koordynującej zlecenie po Państwa stronie
✔ Podać przybliżona ilość dokumentów do zniszczenia (mogę być zdjęcia)
Po otrzymaniu zamówienia, wspólnie ustalimy dogodny dla Państwa termin odbioru. Nasi konwojenci dla Państwa wygody jeżdżą od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14 (na ogół są to 3 osoby)

Po uzgodnieniu terminu, zostaną wysłane do Państwa wzory dokumentów (prosimy o niewypełnianie go, to jest tylko wzór) Nasz konwojent będzie miał wypełnione dokumenty podczas pierwszego odbioru.
Dokumenty które są podpisujemy/przekażemy
✔ umowę / regulamin usługi
✔ umowę powierzenia zgodna z RODO
✔ umowę o zachowaniu tajemnicy
✔ Protokół przekazania dokumentów
✔ Raport ze zniszczenia (więcej w zakładce udokumentowanie)
Jak przygotować dokumenty

Organizacją niszczenia dokumentów zajmujemy się my. Po Państwo stronie pozostaje jedynie wskazać które dokumenty są do zabrania

Odbieramy dokumenty w:
✔ Pospinane, zbindowane, zrolowane
✔ W segregatorach, koszulkach, teczkach itp.
✔ Sami pakujemy do worków / pojemników
✔ Z różnych pięter

Jak można oznaczyć dokumenty:
✔ Oznaczyć regały
✔ Wyrzucić na ziemię
✔ Wyrzucić do worków/kartonów

Odbiór transportu i dokumentów

Na 24 godziny przed planowanym odbiorem otrzymacie Państwo od nas mail z numerem telefonu do konwojenta oraz z autoryzacją odbioru, w wiadomości będzie informacja kto z naszej strony jest upoważniony do odbioru.

 

Koniecznie prosimy sprawdzić dane konwojenta z danymi zawartymi w identyfikatorze
✔ Dane konwojenta
✔ Typ i Nr. rejestracyjny samochodu
✔ Kody autoryzacyjne

Po zapakowaniu dokumentów pozostanie jeszcze tylko sprawdzić Państwu wraz z konwojentem nr. plomb na samochodzie lub pojemniku.

Niszczenie dokumentów
Państwa dokumenty niszczymy przy wykorzystaniu nowoczesnych dezintegratorów. Mogących niszczyć dokumenty na frakcje od 8 mm (P7) do 320 mm (P3). Do naszej dyspozycji są aż 2 takie urządzenia o łącznej mocy 44 kW i teoretycznej wydajności około 60 ton na dobę

Czas zniszczenia dokumentów


Dzięki wykorzystaniu wysoko wydajnościowego sprzętu i sprawnej logistyce Państwa dokumenty są niszczenie w 30 godziny od momentu ich przekazania.

Audyt i osobista obserwacja

Wiemy, że przekazanie ważnych dokumentów do zniszczenia może budzić obawy, zwłaszcza po wejściu w życie nowego rozporządzenia RODO. Dlatego robimy wszystko, aby nasze usługi były jak najbardziej transparentne i dajemy Państwu możliwość świadomego wyboru. Jako nieliczni w Polsce udostępniamy Państwu możliwość obserwacji procesu niszczenia – w tym również możliwość obserwacji online.

Zapraszamy do przeprowadzenia w naszej firmie audytu osobiście lub online.

Udokumentowanie zniszczenia
Ważnym aspektem niszczenia nośników danych, obok zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa, jest także dostarczenie materiału dowodowego i udokumentowanie samego procesu niszczenia.
Art 83 § 3 Rozporządzenia RODO
„Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody.”
U nas otrzymacie Państwo, bez żadnych dodatkowych opłat:
✔ Nagrania z monitoringu (transport i niszczenie)
✔ Dokumentację potwierdzającej zniszczenie (protokół i raport)
✔ Raport logistyczny „tzw. ślad GPS”
✔ Raport z elektronicznej plomby
Dokumenty ze zniszczenia w tym nagrania z monitoringu przechowujemy przez okres 3 lat

„Certyfikat zniszczenia”
– jest tylko tworem marketingowym. Istnienie takiego dokumentu nie wynika z żadnej ustawy, rozporządzenia, zalecenia, opinii. Wystawienie takiego dokumentów również nie poprzedza żaden zatwierdzony mechanizm certyfikacji. A Podmioty które wystawią ten dokument nie są jednostkami akredytacyjnymi wpisanymi do PCA Polskiego Centrum Akredytacji
Wystawić „certyfikat zniszczenia” może każdy i ten dokument nie ma mocy prawnej. Dlatego jest to zdecydowanie za mało
Płatność

 U nas płacicie Państwo po wykonaniu usługi i obejrzeniu nagrania z monitoringu

Wierzymy naszym kontrahentom
X Bez weksli
X Bez oświadczeń
X Bez weryfikacji
 Od pierwszej transakcji

Inne formy finansowania

Terminy płatności – Jest to podstawowy mechanizm finansowania, możemy odroczyć termin płatności na bardzo długi okres. U uzasadnionych przypadkach może być to nawet 365 dni (nowy budżet)

Raty RRSO 0% – W tej opcji rozkładamy Państwu płatność na raty, na okres nawet na 12 miesięcy. Bez żadnych odsetek, bez żadnych wymagań formalnych, bez żadnych zabezpieczeń.

Zamów rozmowę z ekspertem

Najważniejsze cechy usługi

W cenie ofertujemy najwięcej!

OutData zawsze stawiała na pierwszym miejscu Bezpieczeństwo usługi, Państwa komfort i prostotę 

Profesjonalną usługę opartą o nasze 8 letnie doświadczenia
Niszczenie nośników danych w max. 24H zgodnie normą P4
    (według ISO/IEC 21964 / DIN 66399)
Usługa zgodna z: RODO, ISO 27001, ISO/IEC 21964 / DIN 66399
Bezpośredni i bezpieczny transport
     (monitoring, plomby, czujnik otwarcia drzwi i inne)
 Nasi pracownicy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
 Dostęp do panelu klienta
     (w którym można na bieżąco śledzić przebieg niszczenia)
 Ubezpieczanie usługi – Posiadamy wykupione 3 polisy
 Umowa partnerska – umowa, umowa powierzenia i o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa

Wystawienie dokumentacji potwierdzającej zniszczenie
(protokół oraz szczegółowy raport)
Nagranie z monitoringu
Możliwość przeprowadzenia audytu
Możliwość osobistej obserwacji
Wystawienie FVAT z terminem płatności
Raty na 12 miesięcy z RRSO 0%
Zagospodarowanie odpadu

Kto korzysta z naszych usług

Dla kogo niszczyliśmy już dokumenty

Administracja publiczna

Wymiar sprawiedliwości

Farmacja / Medycyna

Szpitale / NFZ

Sektor prywatny

Urzędy skarbowe

Służby mundurowe

Sektor finansowy

W ciągu 8 lat naszego istnienia niszczyliśmy dokumenty dla wszystkich! Jednak o naszym profesjonalizmie najbardziej świadczy fakt, że jesteśmy najczęściej wybieraną firmą do współpracy przez kolegów branżowych: składnice akt, archiwiści oraz inne firmy zajmujące się obiegiem dokumentów.
Co jeszcze nas wyróżnia

Co jeszcze nas wyróżnia

Jesteśmy spółką non-profit i nie działamy dla zysku! Efektem naszego rozwoju może być miano korporacji społecznej łączącej trzy istotne czynniki: wysoką jakość usług (bezpieczeństwo), troskę o ochronę środowiska oraz odpowiedzialność społeczną. Na ostatni czynnik zgodnie z naszym statutem przeznaczamy wszystkie wygenerowane zyski. Przede wszystkim podejmujemy się aktywizacji zawodowej osób wykluczonych społecznie, głównie osób niepełnosprawnych.

Wysoka jakość

To jest nagłówek

To jest nagłówek

To jest nagłówek

Często zadawane pytania
Złożenie zamówienia
Złożenie zamówienie zajmie Państwu dosłownie 2 minuty. Wystarczy wysłać do nas krótkiego maila na adres bok@outdata.pl, bezpośrednio do opiekuna lub można skorzystać z formularza na dole strony; z dosłownie 4 informacjami:

✔ Dane do faktury VAT
✔ Wskazać miejsce odbioru
✔ Podać nr. telefonu do osoby koordynującej zlecenie po Państwa stronie
✔ Podać przybliżona ilość dokumentów do zniszczenia (mogę być zdjęcia)
Po otrzymaniu zamówienia, wspólnie ustalimy dogodny dla Państwa termin odbioru. Nasi konwojenci dla Państwa wygody jeżdżą od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14 (na ogół są to 3 osoby)

Po uzgodnieniu terminu, zostaną wysłane do Państwa wzory dokumentów (prosimy o niewypełnianie go, to jest tylko wzór) Nasz konwojent będzie miał wypełnione dokumenty podczas pierwszego odbioru.
Dokumenty które są podpisujemy/przekażemy
✔ umowę / regulamin usługi
✔ umowę powierzenia zgodna z RODO
✔ umowę o zachowaniu tajemnicy
✔ Protokół przekazania dokumentów
✔ Raport ze zniszczenia (więcej w zakładce udokumentowanie)
Jak przygotować dokumenty

Organizacją niszczenia dokumentów zajmujemy się my. Po Państwo stronie pozostaje jedynie wskazać które dokumenty są do zabrania

Odbieramy dokumenty w:
✔ Pospinane, zbindowane, zrolowane
✔ W segregatorach, koszulkach, teczkach itp.
✔ Sami pakujemy do worków / pojemników
✔ Z różnych pięter

Jak można oznaczyć dokumenty:
✔ Oznaczyć regały
✔ Wyrzucić na ziemię
✔ Wyrzucić do worków/kartonów

Odbiór transportu i dokumentów

Na 24 godziny przed planowanym odbiorem otrzymacie Państwo od nas mail z numerem telefonu do konwojenta oraz z autoryzacją odbioru, w wiadomości będzie informacja kto z naszej strony jest upoważniony do odbioru.

 

Koniecznie prosimy sprawdzić dane konwojenta z danymi zawartymi w identyfikatorze
✔ Dane konwojenta
✔ Typ i Nr. rejestracyjny samochodu
✔ Kody autoryzacyjne

Po zapakowaniu dokumentów pozostanie jeszcze tylko sprawdzić Państwu wraz z konwojentem nr. plomb na samochodzie lub pojemniku.

Niszczenie dokumentów
Państwa dokumenty niszczymy przy wykorzystaniu nowoczesnych dezintegratorów. Mogących niszczyć dokumenty na frakcje od 8 mm (P7) do 320 mm (P3). Do naszej dyspozycji są aż 2 takie urządzenia o łącznej mocy 44 kW i teoretycznej wydajności około 60 ton na dobę

Czas zniszczenia dokumentów


Dzięki wykorzystaniu wysoko wydajnościowego sprzętu i sprawnej logistyce Państwa dokumenty są niszczenie w 30 godziny od momentu ich przekazania.

Audyt i osobista obserwacja

Wiemy, że przekazanie ważnych dokumentów do zniszczenia może budzić obawy, zwłaszcza po wejściu w życie nowego rozporządzenia RODO. Dlatego robimy wszystko, aby nasze usługi były jak najbardziej transparentne i dajemy Państwu możliwość świadomego wyboru. Jako nieliczni w Polsce udostępniamy Państwu możliwość obserwacji procesu niszczenia – w tym również możliwość obserwacji online.

Zapraszamy do przeprowadzenia w naszej firmie audytu osobiście lub online.

Udokumentowanie zniszczenia
Ważnym aspektem niszczenia nośników danych, obok zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa, jest także dostarczenie materiału dowodowego i udokumentowanie samego procesu niszczenia.
Art 83 § 3 Rozporządzenia RODO
„Administrator lub podmiot przetwarzający zostają zwolnieni z odpowiedzialności wynikającej z ust. 2, jeżeli udowodnią, że w żaden sposób nie ponoszą winy za zdarzenie, które doprowadziło do powstania szkody.”
U nas otrzymacie Państwo, bez żadnych dodatkowych opłat:
✔ Nagrania z monitoringu (transport i niszczenie)
✔ Dokumentację potwierdzającej zniszczenie (protokół i raport)
✔ Raport logistyczny „tzw. ślad GPS”
✔ Raport z elektronicznej plomby
Dokumenty ze zniszczenia w tym nagrania z monitoringu przechowujemy przez okres 3 lat

„Certyfikat zniszczenia”
– jest tylko tworem marketingowym. Istnienie takiego dokumentu nie wynika z żadnej ustawy, rozporządzenia, zalecenia, opinii. Wystawienie takiego dokumentów również nie poprzedza żaden zatwierdzony mechanizm certyfikacji. A Podmioty które wystawią ten dokument nie są jednostkami akredytacyjnymi wpisanymi do PCA Polskiego Centrum Akredytacji
Wystawić „certyfikat zniszczenia” może każdy i ten dokument nie ma mocy prawnej. Dlatego jest to zdecydowanie za mało
Płatność

 U nas płacicie Państwo po wykonaniu usługi i obejrzeniu nagrania z monitoringu

Wierzymy naszym kontrahentom
X Bez weksli
X Bez oświadczeń
X Bez weryfikacji
 Od pierwszej transakcji

Inne formy finansowania

Terminy płatności – Jest to podstawowy mechanizm finansowania, możemy odroczyć termin płatności na bardzo długi okres. U uzasadnionych przypadkach może być to nawet 365 dni (nowy budżet)

Raty RRSO 0% – W tej opcji rozkładamy Państwu płatność na raty, na okres nawet na 12 miesięcy. Bez żadnych odsetek, bez żadnych wymagań formalnych, bez żadnych zabezpieczeń.

Zamów rozmowę z ekspertem

Zobacz jak wygląda proces niszczenia dokumentów w OutData

Dziękujemy

Od 9 lat niszczymy dla Państwa dokumenty i inne nośniki danych, w ciągu tego czasu:

– Zniszczyliśmy około 9 000 000 kg dokumentów 
– Obsłużyliśmy około 9 000 zleceń
– Posiadamy aktywnych około 2 400 kontrahentów 
– 3 razy zmieniliśmy lokalizację na większą 
– Wydaliśmy około 1 000 nagrań z monitoringu 
– Prześlijmy około 410 audytów 

Darmowa wycena usługi

This is your modal header title

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.

Negocjacie

Nasi konsultanci przygotują dla Państwa atrakcyjną ofertę, wytłumaczą kwestia związane z bezpiecznym niszczeniem dokumentów, mogą również oprowadzić Państwa po hali niszczenia. 

Zabezpieczenia:
Audyt procesu niszczenia
 Audyt procesu niszczenia – online
Przygotowanie draftu umowy

 

Darmowa wycena usługi

This is your modal header title

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.

Podpisanie umowy

Kolejnym krokiem jest założenie konta w naszym systemie i podpisanie umowy dotyczącej współpracy miedzy podmiotami.

Umowy które podpisujemy:
Umowę na niszczenie dokumentów (i innych nośników)
Umowę powierzenia danych zgodnie z RODO
Umowę o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa

Umowy podpisujemy online (brak konieczności wysyłania skanów)

Darmowa wycena usługi

This is your modal header title

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.

Odebranie dokumentów

W umówionym terminie przyjeżdżamy do Państwa z workami / pojemnikami i sami pakujemy wskazane przez Państwa dokumenty. 

Odbieramy dokumenty w:
Pospinane, zbindowane, zrolowane
 W segregatorach, koszulkach, teczkach itp.
 Sami pakujemy do worków / pojemników
Odbieramy bez względu na piętro

Darmowa wycena usługi

This is your modal header title

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.

Transport dokumentów do niszczenia

Transport dokumentów odbywa się przy wykorzystaniu własnej floty pojazdów. Po zapakowaniu dokumentów do samochodu, dokumenty transportowane są bezpośrednio do naszej niszczarni.

Zabezpieczenia:
Autoryzacja odbioru
 Monitoring wizualny
 System GPS + elektroniczne plomby
 Konwojenci posiadają uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi
 Procedury antykradzieżowe – zdalne odcięcie zapłonu
 Brak logistyki złożonej

Hala niszczeń

Po odbiorze dokumentów od Państwa. Dokumenty trafiają do nowoczesnej hali niszczeń gdzie zostaną niszczone. 

Zabezpieczenia:
Zaawansowany system monitoringu
Wynajęta specjalistyczna firma ochroniarska
 System alarmowy i anty-napadowy
Wydzielone strefy bezpieczeństwa (z elektronicznym dostępem) 

Niszczenie dokumentów

Państwa dokumenty zostaną zniszczone zgodnie z normą P4 według DIN 66399 / ISO 21964 w ciągu 24 godzin od momenty dostarczenia ich na halę niszczeń 

Do procesu niszczenia dokumentów wykorzystujemy szybkoobrotowe dezintegratory, których mamy do dyspozycji aż 3 sztuki. Co po 

Udokumentowanie zniszczenia

Materiał dowodowy potwierdzający zniszczenie dokumentów jest bardzo obszerny 

Uwaga na tzw. Certyfikaty zniszczenia 

Ochrona środwiska

Po zniszczeniu dokumentów, z największą efektywnością przekażemy wszystko do recyklingu. 

 

Warto wspomnieć, że materiały takie jak 

Slide Title

Slide Title

Slide Content

Transport dokumentów do niszczenia

Transport dokumentów odbywa się przy wykorzystaniu własnej floty pojazdów. Po zapakowaniu dokumentów do samochodu, dokumenty transportowane są bezpośrednio do naszej niszczarni.

Zabezpieczenia:
Autoryzacja odbioru
 Monitoring wizualny
 System GPS + elektroniczne plomby
 Konwojenci posiadają uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi
 Procedury antykradzieżowe – zdalne odcięcie zapłonu
 Brak logistyki złożonej

Hala niszczeń

Po odbiorze dokumentów od Państwa. Dokumenty trafiają do nowoczesnej hali niszczeń gdzie zostaną niszczone. 

Zabezpieczenia:
Zaawansowany system monitoringu
Wynajęta specjalistyczna firma ochroniarska
 System alarmowy i anty-napadowy
Wydzielone strefy bezpieczeństwa (z elektronicznym dostępem) 

Niszczenie dokumentów

Państwa dokumenty zostaną zniszczone zgodnie z normą P4 według DIN 66399 / ISO 21964 w ciągu 24 godzin od momenty dostarczenia ich na halę niszczeń 

Do procesu niszczenia dokumentów wykorzystujemy szybkoobrotowe dezintegratory, których mamy do dyspozycji aż 3 sztuki. Co po 

Udokumentowanie zniszczenia

Materiał dowodowy potwierdzający zniszczenie dokumentów jest bardzo obszerny 

Uwaga na tzw. Certyfikaty zniszczenia 

Ochrona środwiska

Po zniszczeniu dokumentów, z największą efektywnością przekażemy wszystko do recyklingu. 

 

Warto wspomnieć, że materiały takie jak 

Bezpłatna wycena usługi

791-269-300

bok@outdata.pl

Pn-Pt

©Wszystkie prawa zastrzeżone Outdata